تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات رايگان بيمارستان صحرايي در اليگودرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۲ب.ظ)
در هفته دفاع مقدس انجام شد؛ ارائه خدمات رايگان بيمارستان صحرايي در اليگودرز موج - مسوول بسيج جامعه پزشکي استان لرستان گفت: بيمارستان صحرايي شهيد والامقام دکتر عليرضا وليان در هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسيج جامعه پزشکي استان لرستان در روستاي شاهپورآباد به مردم اين منطقه خدمات درماني رايگان ارائه مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، نبي اله شمس بيرانوند گفت: اين رويداد در استان لرستان که به نوعي يک مانور آمادگي مقابله با حوادث و بلايا نيز محسوب مي‌شود با حضور بيش از ۷۰۰ نفر از کادر پزشکي عضو سازمان بسيج جامعه پزشکي لرستان از بهورز تا فوق تخصص از سراسر استان به اجرا در آمده است.
وي گفت: حضور داوطلبانه ۸۰ متخصص و فوق تخصص و يک صد و پنجاه پزشک عمومي از دانشگاه علوم پزشکي لرستان و بخش خصوصي و همين‌ طور حمايت و همکاري همه جانبه دانشگاه علوم پزشکي به برگزاري بيمارستان رسميت بخشيد.
شمس بيرانوند ادامه داد: حضور و حمايت جمعيت هلال احمر استان، سازمان انتقال خون، کادر تخصصي بيمارستان ۵۲۵ ارتش، مرکز فوريت‌هاي ۱۱۵ استان در طول مدت برپايي بيمارستان نشان از هماهنگي و انسجام حوزه سلامت استان براي نهضت خدمت رساني و آمادگي مقابله با حوادث غير مترقبه احتمالي داشت.
وي ادامه داد: پيوست فرهنگي، حضور مبلغ و مبلغه، برگزاري نماز جماعت، نمايشگاه جمعيت، عفاف و حجاب، ايستگاه نقاشي، آموزش بهداشت مبارزه با بيماري‌ها از جمله تب مالت و نيز بر گزاري دعاي پر فيض عرفه بخشي از فعاليت‌هاي فرهنگي بيمارستان صحرايي شهيد وليان بود.
شمس بيرانوند در پايان گفت: بر پايي ۵۰ چادر براي پزشکان ويزيت کننده و امورات فرهنگي و سازه چادري بيمارستان صحرايي (هفت چادر) و نيز مرکز درماني پيش بيمارستان که مشتمل بر بخش‌هاي خدمات پرستاري، مامايي، دندانپزشکي، دارو خانه و آزمايشگاه واقع در مرکز ثابت درماني و بهداشتي اباذر و استفاده از مدرسه شبانه روزي بخش بربرود غربي براي اسکان، استراحت و برپايي نماز جماعت از جمله بخشي از فعاليت‌هاي اين رويداد بزرگ بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن