تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814215535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن نتیجه گرفت که تحریم‌ها بی‌فایده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دشمن نتیجه گرفت که تحریم‌ها بی‌فایده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع فرهنگ مقاومت و تحریم های کشورهای غربی نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها می خواستند که اقتصاد ما را با تحریم هایشان، ظرف یکسال فلج کنند اما به دلیل همین مقاومت به این نتیجه رسیدند که تحریم ها بی فایده است.
کد خبر: ۵۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ - 27 September 2015




دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع فرهنگ مقاومت و تحریم های کشورهای غربی نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها می خواستند که اقتصاد ما را با تحریم هایشان، ظرف یکسال فلج کنند اما به دلیل همین مقاومت به این نتیجه رسیدند که تحریم ها بی فایده است.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز شنبه در همایش الماس های درخشان، میراث داران مقاومت و پایمردی در تالار بصیرت لانه جاسوسی به حادثه منا اشاره کرد و افزود: حادثه غم بار و فاجعه بزرگ در منا قلوب مسلمین را جریحه دار کرد و غم بزرگی بر دل امت اسلامی گذاشت.

وی ادامه داد: در صحنه جهانی هم، این رویداد به حیثیت ما مسلمین آسیب زده است؛ رویدادی به این تلخی در خانه خدا و این سوال که چرا ملت های مسلمان با هم اینگونه رفتار می کنند؟
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که چه حادثه ای در حال وقوع است؟ به وقایع شکل گرفته در سوریه، عراق و یمن کشتار و آوارگی تعداد زیادی از مردم این مناطق اشاره کرد و افزود: این حوادث غمبار و نگران کننده ای هستند.

رضایی با بیان اینکه منطقه ما وارد دوران جدیدی شده به تحلیل اوضاع منطقه پرداخت و افزود: متاسفانه افق خونین و خونباری مشاهده شده است؛ این وضعیت عادی نیست؛ پشت این رویدادها یک برنامه ریزی ای است. کسانی که هفتاد سال پیش آمدند و پدیده رژیم صهیونیستی را پایه گذاشتند. حالا دست روی دست نگذاشته اند که انقلاب اسلامی اینجا پیروز بشود ، بیداری اسلامی حادث شود و انتفاضه هم شکل بگیرد و آنها کاری نکنند؛ آن برنامه ای که دنبالش بودند همین است که اتفاق افتاده؛ برنامه ریزی کرده اند که چگونه مقابل انقلاب و موج بیداری اسلامی را بگیرند و چکار کنند تا جهان اسلام از عقب ماندگی بیرون نیاید و تبدیل به یک تمدن و اقتدار نشود.

وی ادامه داد: دشمنان راه های مختلف را رفتند و شکست خوردند؛ این آخرین تجربه آنها هم این است که به نام خود اسلام، به وسیله دولت های اسلامی و با استفاده از امکانات کشورهای اسلامی و ارتش های اسلامی، جهان اسلام را ناامن کنند و مقابل ایران و شیعه بایستند؛ جنگ شیعه و سنی را راه بیندازند، جنگ عرب و فارس را راه بیندازند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سالهای آینده، سالهای بسیار حساسی و تعیین کننده ای است و این مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و پیدا کردن جایگاهی که باید جهان اسلام داشته باشد همچنان با موانع مواجه است بنا براین مقاومت باید ادامه پیدا کند.

رضایی خود را پاسدار خواند و گفت: ما همه پاسدار آن مقاومت ها، زحمت ها، ایثارها و خون هایی هستیم که از خانه های مردم ما تا اردوگاه ها، یکسره ادامه داشت؛ در هیچ کجای دنیا شما، چنین تصویری نمی بینید که در پشت جبهه، خود جبهه و در میان اسرا، همدلی و یک ادبیات و یک صدا دیده شود.

وی اظهار داشت: پیروزی ما، پیروزی اراده و مقاومت ملت ما، بر اراده و تجهیزات بود؛ بخشی از پیروزی ما به خاطر مقاومت شما در اردوگاه ها بود و خبرهایی که از مقاومت شما توسط خبرنگاران به جهان مخابره می شد. این مقاومت بود که جنگ را پایان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در موضوع تحریم ها ، هم این اتفاق افتاد؛ آنها می خواستند که اقتصاد ما را با تحریم هایشان، ظرف یکسال فلج کنند اما به دلیل همین مقاومت، به این نتیجه رسیدند که تحریم ها بی فایده است.
رضایی تصریح کرد:امروز هم بزرگترین پشتوانه ملت ما، مقاومت است. مقاومت تنها راه برای به زمین زدن توطئه هاست.

وی در پایان از دولت و مسوولان درخواست کرد که به مشکلات آزادگان و جانبازان رسیدگی بیشتری داشته باشند که ایران با روحیه بزرگ این ایثارگران ساخته خواهد شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن