تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه دفاع مقدس فردا افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۴ب.ظ)
معاون کل نهاد رياست جمهوري: نمايشگاه دفاع مقدس فردا افتتاح مي شود موج - نماينده دولت در تشکيل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس از افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس با هدف شناساندن خدمات دولت در ۸ سال جنگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مرتضي بانک، معاون کل نهاد و نماينده دولت در تشکيل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس با اشاره به نقش دولت در دوران دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ مردم، دولت و نيروهاي مسلح در هماهنگي کامل حرکت مي کردند. به گونه اي که هيچ فعاليتي در زمان دفاع مقدس در دولت تعطيل نشد و فعاليت هاي دولت ادامه يافت.
بانک در ادامه گفت: متاسفانه بعد از ۲۲ سال که از جنگ ميگذرد هنوز نتوانستيم به طور کامل ارزش هاي دفاع مقدس را بشناسيم و به طور کامل معرفي کنيم.
وي با تاکيد به ضرورت شناساندن ارزش ها و عناصر دفاع مقدس گفت: در چارچوب نظام موزه اي و نمايشگاهي ميتوانيم عمليات هاي مختلف دفاع مقدس را تبيين کنيم و صحنه هاي ايثار را به نمايش بگذاريم.
اين مقام مسئول در قوه مجريه خاطرنشان کرد: برگزاري نمايشگاه شروع خوبي براي نشان دادن آثار و خدمات دولت در زمان جنگ است.
وي افزود: نمايشگاه و موزه دفاع مقدس فردا در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران افتتاح مي شود. البته ما هنوز در مرحله مقدماتي هستيم و اين روند تا دو يا سه سال آينده تکميل مي شود.پس از ان که به يک چارچوب علمي و فني رسيد اين نمايشگاه و‌موزه به موزه دايمي دفاع مقدس که توسط ستاد کل نيروهاي مسلح در حال اجرا است منتقل مي شود.
معاون کل نهاد و نماينده دولت در تشکيل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تاکيد کرد: اين نمايشگاه به صورت موقت برگزار ميشود و هدف ما ايجاد يک موزه و نمايشگاه دايمي است که توسط ستاد کل نيروهاي مسلح تعيين و احتمالا در حاشيه فرودگاه امام خميني در دو يا سه سال اينده برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن