تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوران پساتحريم سرآغاز تحول گردشگري کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰ب.ظ)
دوران پساتحريم سرآغاز تحول گردشگري کشور است موج - مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه گفت: با توجه به رويکرد دولت تدبير و اميد به توسعه صنعت گردشگري، دوران پسا تحريم سرآغاز يک تحول در گردشگري کشور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ علي فعله‌گري ضمن تبريک پنجم مهر ماه مصادف با روز جهاني گردشگري اظهارکرد: امروز صنعت گردشگري در سطح دنيا بعنوان يک صنعت ناب و سفيد شناخته شده که با کمترين ميزان سرمايه گذاري، بيشترين سود را مي رساند.
وي ادامه داد: هرچقدر که بتوانيم در زمينه جذب سرمايه‌گذار در حوزه گردشگري فعال‌تر عمل کنيم، يقينا خواهيم توانست به اهداف توسعه گردشگري که در نهايت منجر به توسعه همه جانبه کشور خواهد شد، دست يابيم.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه گفت: شعار امسال روز جهاني گردشگري «يک ميليارد گردشگري؛ يک ميليارد فرصت» است که اين شعار جهاني بيانگر ظرفيت بسيار بالاي اين صنعت در جهان است.
فعله‌گري خاطرنشان کرد: همچنين شعار امسال اين روز در کشور «هر گردشگر، يک فرصت براي آشنايي با ايران» است که خود اين شعار ملي نيز بيانگر جايگاه ويژه گردشگري در سطح کشور است.
وي اظهارکرد: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به توسعه گردشگري کشور دارد و با توجه به توافقي که بين ايران و گروه 1+5 به عمل آمده، تصور ما اين است که در دوران پساتحريم بتوانيم شاهد تحول عظيمي در حوزه گردشگري کشور باشيم.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به عنوان نگين گردشگري غرب کشور جايگاه ويژه اي در سطح کشور دارد و اگر بتوانيم با جذب سرمايه گذاران قدم در راستاي ايجاد زيرساخت هاي اساسي حوزه گردشگري استان بنهيم، يقينا در مدت زمان کوتاهي شاهد جذب جمعيت قابل توجهي از گردشگران جهان به اين ديار خواهيم بود.
فعله‌گري يادآور شد: وجود بيش از چهارهزار اثر تاريخي شناسايي شده که تاکنون بيش از 2200 مورد آنها ثبت ملي شده و همچنين يک اثر ثبت جهاني شده به نام کتيبه داريوش بزرگ در بيستون، همراه با هزاران جاذبه طبيعي تنها بخشي از قابليت ها و ظرفيت هاي گردشگري استان کرمانشاه است.
وي يادآور شد: خوشبختانه در طول يکي دو سال اخير اقدامات خوبي در حوزه گردشگري استان انجام شده و شاهد افزايش چشمگير ورود گردشگران خارجي به استان هستيم، اما معتقديم تا رسيدن به نقطه مطلوب همچنان فاصله داريم که تمام تلاش و همت مجموعه فعالان گردشگري استان رسيدن به آن نقطه مطلوب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن