تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809995167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۱۵۰۰ ميليارد تومان از صندوق توسعه ملي به گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور خبر داد اختصاص ۱۵۰۰ ميليارد تومان از صندوق توسعه ملي به گردشگري موج-رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور از اختصاص ۱۵۰۰ ميليارد تومان از صندوق توسعه ملي به گردشگري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر نوبخت،ضمن تسليت به مناسبت حادثه منا با بيان اينکه از دو منظر بودجه و برنامه جايگاه گردشگري هم در سال جاري و هم براي سال‌هاي آينده ممتاز و برجسته است، گفت: در سال جاري تبصره 5 قانون بودجه، برخورداري 10درصدي از منابع صندوق توسعه ملي درحوزه صنعت و گردشگري را مطرح کرد و اين اتفاق فرصتي فراهم کرد تا مسوولان از مساعدت دولت سود ببرند.
وي افزود: پيش‌بيني ما براي سال 94 افزايش بيش از 5 ميليارد دلار در صندوق توسعه ملي است که اگر با مجموع نرخ تسهيل 3 هزار تومان حساب کنيم بيش از 1500 ميليارد تومان در سال جاري براي گردشگري مي‌توانيم اختصاص دهيم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور ادامه داد: شايد بشود هر يک از برنامه‌هاي توسعه را به يکي از دولت‌ها منتسب کرد و شايد مقايسه برنامه‌هاي توسعه، توانمندي و نوع نگرش دولت‌ها در برنامه توسعه را نشان دهد، لذا برنامه ششم که همزمان با شروع برجام است، طوري برنامه‌ريزي شده که فضاي بدون تحريم را در نظر بگيريم که در آن رشد ساليانه اقتصادي 8 درصد به همراه ضريب جيني 34 صدم درصد در نظر گرفته شده است.
نوبخت اضافه کرد: همه برنامه‌ريزان به اين سمت حرکت مي‌کنند که هر طور شود رشد 8 درصدي را ايجاد کنيم و اين در حالي است که رشد منفي 6.8 درصد در سال 91 و مثبت 3 درصد در سال 93 را داشتيم.
وي اضافه کرد: ما با 4 مدل اقتصادسنجي منابع ملي 800 هزار تا 1063 هزار ميليارد تومان را سالانه براي برنامه ششم پيش‌بيني کرديم اما مهم اين است که اين مبلغ کجا و چطور صرف شود تا اين رشد 8 درصدي را موجب شود.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور با بيان اينکه برنامه ششم در سه عرصه مختلف تعريف مي‌شود که فوريت براي آن‌ها وجود دارد، گفت: يکي از اين فوريت‌ها موضوع آب و محيط زيست است که مي‌تواند به بحران تبديل شود و بخش ديگر موضوع گردشگري است لذا شوراي برنامه‌ريزي ويژه‌اي تشکيل داديم تا چگونگي سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري را تدوين کنيم.
نوبخت گفت: دو سال گذشته بسترهاي مناسب براي گردشگري فراهم نبود و با اين حال 4 درصد رشد گردشگري در جهان ثبت شد و در مقابل سازمان ميراث فرهنگي موفق شد رشد 12 درصدي را در کارنامه گردشگري ايران ثبت کند.
وي با بيان اينکه امروز ترافيک سنگيني از شخصيت‌هاي ممتاز سياسي وجود دارد که مي‌خواهند با ايران همکاري و مشارکت داشته باشند، تصريح کرد: بدون ترديد اين اعتماد از سوي دولت به سازمان ميراث فرهنگي وجود دارد که آن‌ها بتوانند از فرصت‌هاي موجود استفاده کنند. اما بايد در نظر داشت که گردشگري بدون حمل و نقل ميسر نمي‌شود و اين جزو برنامه‌هاي ويژه ماست که بايد در اين زمينه حمايتي صورت گيرد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور گفت: بايد در طي 5 سال هتل‌ها و امکاناتي بسازيم که بتوانند گردشگر خارجي را به نحو شايسته‌اي پذيرا شوند. همچنين فردا جلسه‌اي در برنامه ششم داريم و اميدواريم در آينده نزديک گزارش دقيقي از برنامه ششم با محوريت گردشگري به جرايد بدهيم؛ دولت تدبير و اميد، اميد به گردشگري دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن