تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد نخبگان جهان اسلام اداره حرمين شريفين را در دست بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۰ب.ظ)
مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات: بايد نخبگان جهان اسلام اداره حرمين شريفين را در دست بگيرند موج-مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات با بيان اينکه ما از مسوولان انتظار اتخاذ موضع قاطع‌تري درخصوص بي‌کفايتي سعودي‌ها در اداره حج را داريم، گفت: به خاطر بي‌کفايتي آل سعود بايد نخبگان جهان اسلام اداره حرمين شرفين را در دست بگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج،مصطفي ابراهيمي مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات در نشست خبري مسوولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران که صبح امروز در سازمان بسيج دانشجويي برگزار شد، ضمن عرض تسليت به خانواده جان‌باختگان حادثه منا گفت: مسئولان که ادعا مي‌کردند مي‌خواهند عزت را به پاسپورت ايراني برگردانند و امنيت ايرانيان خارج از کشور را تأمين کنند چرا درخصوص فاجعه منا اقدام درخوري انجام نمي‌دهند.مسوولان بايد اقدامات لازم را از لحاظ قانوني و حقوقي انجام دهند.
وي با انتقاد از برخي مسوولان که اعلام کردند براي آرام کردن اوضاع و سر و سامان دادن به وضعيت حجاج نمي‌خواهند موضعي در خصوص سوءمديريت‌هاي رخ داده در اين فاجعه اتخاذ کنند، گفت:‌ آيا تنها احضار کاردار براي بررسي اوضاع کفايت مي‌کند؟ آيا نبايد برخورد قاطع‌تري از طرف دولت اتخاذ شود. آيا رابطه‌اي بين شاهزدگان سعودي و برخي مسوولان ما وجود دارد که باعث شده موضع قاطعي در اين خصوص اتخاذ نکند.
اين فعال دانشجويي تصريح کرد: ما نه تنها آل سعود بلکه برخي دول عربي منطقه را هم مقصر مي‌دانيم از اين که چرا در قبال اين فاجعه سکوت کرده‌اند.
ابراهيمي در پايان گفت: ما انتظار داريم دولت‌هاي اسلامي تدبيري اتخاذ کنند و براي اداره مراسم حج تصميمي بگيرند؛ چراکه با به خاطر بي‌کفايتي سعودي‌ها در مديريت حج بايد نخبگان جهان اسلام اداره حرمين شرفين را برعهده بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن