تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد جدیدتولید محصول در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان کشور در چهارمحال و بختیاری ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رکورد جدیدتولید محصول در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان کشور در چهارمحال و بختیاری ثبت شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر اجرایی این کارخانه گفت:بیشترین رکورد تولید خوراک آبزیان در خاورمیانه 150 تن در روز متعلق به کشور ترکیه است،که این واحد صنعتی با تلاش مهندسان و افزایش خطوط تولید موفق به ثبت رکورد 270 تن در روز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی صنعت ، معدن وتجارت استان ،مالکی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 30هزار تن محصول در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان کشور تولید و صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 47درصد افزایش داشته است.
مالکی بااشاره به اینکه افزایش تولیدبه دلیل راه اندازی خطوط جدیداست، افزود: این مقدار خوراک آبزیان نیاز 16 استان کشور و پنج کشور خارجی عراق ، لبنان ، ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان و تاجکستان را تامین کرده است.
وی گفت : صادرات خوراک آبزیان چهار میلیون ودلار برای کشور ارز آوری داشته است.
بزرگ ترین شرکت تولید خوراک ماهی خاورمیانه در قطب صنعتی شهرکرد قرار دارد و با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی چهار سال پیش به بهره برداری رسید و با راه اندازی آن برای بیش از 200 نفر به طور مستقیم شغل فراهم شد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 5 مهر 1394 - 10:36:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن