تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاردار انگلستان با استاندار گيلان ديدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴ق.ظ)
کاردار انگلستان با استاندار گيلان ديدار کرد موج-رشت-کاردار انگلستان در کشورمان که براي انجام سفري يک روزه و آشنايي با امکانات، توانمندي ها و قابليت هاي استان گيلان به رشت سفر کرده است با حضور در استانداري گيلان با دکتر نجفي ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازرشت، نجفي در اين نشست با اشاره به فضاي مناسب بين المللي که بعد از توافق هسته اي بين ايران و کشورهاي 1+5 بوجود آمده است گفت: فضاي مثبتي که پس از اين توافق ايجاد شده است بستر مناسبي براي همکاري هاي اقتصادي و تجاري فراهم کرده است.
وي با ابراز خرسندي از سفر کاردار انگلستان به گيلان به عنوان نخستين سفر وي به استانها پس از بازگشايي مجدد سفارت خانه هاي ايران و انگلستان در تهران و لندن گفت: گيلان به عنوان استاني که توانمندي هاي منحصر به فردي دارد با تدابير دولت تدبير واميد ،فراهم کردن زيرساختهاي اصلي گسترش اين روابط نظير تکميل راه آهن و توسعه بنادر را در دستور کار خود قرارداده است .
استاندار گيلان خاطرنشان کرد: شرايط به وجود آمده پس از توافق هسته‌اي گسترش مناسبات همه‌جانبه با کشورهاي مختلف را فراهم ميکند و استان گيلان نيز براي بهره بردن از اين شرايط جديد برنامه ريزي کرده است.
وي همچنين با اشاره به علاقه مندي استان گيلان در همکاري هاي مشترک در محيط زيست ،آب وفاضلاب کشاورزي چاي وگردشگري گفت: فرصتهاي سرمايه گذاري در اين بخش ها آماده است وشرکتهاي انگليسي مي توانند به شرط انتقال تکنولوژي هاي نوين در گيلان سرمايه گذاري کنند.
دکتر نجفي به وجود تنها منطقه آزاد درياي خزر و شمال کشور در گيلان اشاره کرد و گفت: انگلستان در مناسبات اقتصادي به گيلان فقط به جمعيت اين استان توجه نکند بلکه پيشينه قوي گيلان در ارتباط با کشورهاي آسياي ميانه، قفقاز و استان هاي جنوبي روسيه با جمعيت بيش از 350ميليون نفري را بنگرد.
کاردار انگلستان نيز در اين ديدار با اعلام آمادگي شرکتهاي انگليسي براي توسعه مناسبات با طرفهاي تجاري در گيلان گفت: انگلستان قصد دارد ارتباط خود را با ايران نزديک تر کند و شناخت بيشتر از توانمندي هاي استان ها ابزاري مناسب براي اين هدف است.
جي شارما تاکيد کرد: در همين زمينه پس از ارتقاي سطح مناسبات ديپلماتيک بين انگلستان و جمهوري اسلامي ايران، گيلان نخستين استاني است که به آن سفر مي کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن