تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820322645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران 21 میلیارد دلار تجهیزات هوافضا از روسیه می‌خرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سوخو 100 ایران 21 میلیارد دلار تجهیزات هوافضا از روسیه می‌خرد

منطقی در مصاحبه با اسپوتنیک؛
ایران 21 میلیارد دلار تجهیزات هوافضا از روسیه می‌خرد
منوچهر منطقی رئیس سازمان صنایع هوایی ایران به اسپوتنیک گفت قرارداد خرید 21 میلیارد دلار تجهیزات هوافضا با روسیه بسته شده است.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، منوچهر منطقی رئیس سازمان صنایع هوایی ایران در مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک (sputniknews) از امضای قرارداد خرید 21 میلیارد دلار تجهیزات هوافضا از روسیه خبر داد.     این قرارداد شامل تجهیزات ماهواره‌ای و سوپرجت‌های سوخو 100 می‌شود که میان تهران و مسکو در نمایشگاه هوایی بین‌المللی  MAKS-2015 روسیه بسته شد.     به گزارش اسپوتنیک، هیئت ایرانی در روزهای 25 تا 30 آگوست از این نمایشگاه بازدید کردند. منطقی دراین باره می‌گوید: "قراردادهای زیادی از این قبیل برای خرید هواپیما در دست اقدام می‌باشد."     این خبرگزاری بدون ارایه جزییات بیشتر درباره تجهیزات و بدون اشاره به تعداد هواپیماها، مبلغ این قرارداد را رقم هنگفت 21 میلیون دلار برآورد کرد.     سورنا ستاری، معاون علمی فناوری رئیس جمهور، در ماه آگوست در مصاحبه با روزنامه روسی کامرسانت اعلام کرد ایران در حال مذاکره با روسیه برای خرید حداقل دو نوع جنگنده می‌باشد.  

  507



۰۴/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن