تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضيایی:عدم همکاری عربستان در تسریع رسیدگی به حادثه منا/اولين پرواز حجاج مجروح به كشور ٦ مهر ماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ضيایی:عدم همکاری عربستان در تسریع رسیدگی به حادثه منا/اولين پرواز حجاج مجروح به كشور ٦ مهر ماه
رییس جمعیت هلال احمر از آغاز اولین پرواز حجاج به ایران در روز دوشنبه ۶ مهر ماه خبر داد.

ضيایی:عدم همکاری عربستان سعودی در تسریع رسیدگی به حادثه منا/اولين پرواز حجاج مجروح به كشور ٦ مهر ماه
سید امیر محسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص آخرین جزییات انتقال مجروحان و قربانیان حادثه منا به ایران اظهار کرد:با توجه به آخرین گزارشات اعلامی تعداد ۹۳ زایر در بیمارستانهای سعودی و هلال احمر بستری هستند و جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که درب سردخانه مرکزی عربستان برای کشورها باز شد یا خیر ، عنوان کرد:کشور عربستان سعودی همکاری خوبی با کشورها نداشت و نه تنها درب سردخانه را برای کشورها جهت یافتن اجساد، باز نکرد بلکه تعداد ۵۰۰ عکس از اجساد را در اختیار رؤسای کاروان ها در تمام کشورها قرار داد و از آنها خواسته شد تا اجساد خود را از این طریق شناسایی کنند که این امر ، کار یافتن قربانیان را با مشکل مواجه کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به درخواست مقامات وزارت خارجه در تسریع رسیدگی به حادثه منا افزود:در حال حاضر جهت یافتن مفقودان حادثه منا، تعداد ۱۰ تیم جستجو از ستاد حج و زیارت و مرکز پزشکی به مراکز درمانی و بیمارستانها اعزام شده است.

ضیایی تصریح کرد:طبق برنامه های اعلامی، مقرر شد اولین پرواز بازگشت حجاج مجروح در روز دوشنبه ۶ مهر ماه صورت گیرد که در حین پرواز یک تیم پزشکی نیز در کنار مجروحین حضور دارند.

انتهای پیام /



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آمار قربانیان تهرانی فاجعه منا هنوز مشخص نیست / استانداری پیگیر ماجراست
شاکری: آل سعود بر خط صهیونیست حرکت می‌کند
آخرین آمار مجروحان فاجعه منا+اسامی 333 زائر مفقودی





۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن