تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814890492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تحریف سخنان امام خمینی در فضای مجازی تا جوابیه پسرطالقانی به اتهام هاشمی!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از تحریف سخنان امام خمینی در فضای مجازی تا جوابیه پسرطالقانی به اتهام هاشمی!


جولان شایعه سازان حتی در بحران / تسلیت جایگزین استقبال / ماهیگیری آمریکایی از فاجعه منا / همان ادبیات قدیم . . . / پاسخ به یک پاسخ و ادامه واردات عجیب از عناوین در حاشیه خبر ۲۰ شنبه ۴ مهر ۹۴ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 است.
جولان شایعه سازان حتی در بحران
شایعه سازان در فضای مجازی سعی کردند از فاجعه منا ، برای خود تعطیلی دست و پا کنند . شایعه سازان دیشب با انتشار عکسی جعلی از شبکه خبر و به نقل از سخنگوی دولت  مدعی شدند : مسئولان امروز را به خاطر حادثه ی منا تعطیل اعلام کرده اند . شایعه ای که به سرعت پخش شد و البته به همون سرعت هم جمع شد . چون مسئولان آموزش و پرورش همون ساعات اولیه شایعه بودن این خبر رو اعلام کردند . این شایعه سازی بسیار ناشیانه بود ، اکنون مدتهاست زیرنویس انگلیسی شبکه خبر دیگر پخش نمی شود .

تسلیت جایگزین استقبال
شاید این صحنه این روزها دربسیاری از شهر ها مشاهده شود . کندن بنر حاجی ها از روی دیوار . یکی از این تصاویر مربوط  میشه به فرزندان شهید حاج داود موسوی از جانبازان گردان تخریب دوران دفاع مقدس . جانباز 70 درصدی که در فاجعه منا به وصال حق رسید . فرزندان داوود موسوی هم مثل برخی دیگر از مردم ایران ، در حال کندن بنر استقبال هستند تا جایش بنرهای وفات را نصب کنند .

ماهیگیری آمریکایی از فاجعه منا
تحریف  امام خمینی همچنان در دستور کار برخی قرار دارد. درپی فاجعه منا برخی در فضای مجازی از قول امام نوشتند : ما اگر از آمریکا بگذریم ، از آل سعود نمی گذریم . درحالیکه امام در پی فاجعه ی جمعه ی خونین حج در سال 66 گفته بودند : اگر ما از صدام بگذریم ، نمى توانیم از مسئله حجاز بگذریم  . تحریف کنندگان که ظاهرا علاقه خاصی به آمریکا دارند با جایگزین کردن امریکا در جمله امام ، تلاش کردند دشمنی و توطئه های 35 ساله آمریکا را قابل گذشت جلوه دهند.

همان ادبیات قدیم . . .
دعای احمدی نژاد درباره پایان یافتن دوره مال مردم خوری امروز در برخی روزنامه ها با گرایش اصلاح طلبانه بازتاب داشت .این روزنامه ها نوشتند :احمدی نژاد همان احمدی نژاد با همان ادبیات است که می تواند فارغ از سمت و مسئولیت ناگهان هر حرفی را بزند .رییس جمهور سابق هفته گذشته در مراسمی در جنوب تهران درپایان سخنانش از مردم خواسته بود برای یک دعا امین بگویند:  ان شاا... دوره مال مردم خواری به سر خواهد آمد.

پاسخ به یک پاسخ
پسرطالقانی به جوابیه دفتر هاشمی رفسنجانی درباره مصاحبه هفته گذشته اش با یکی از روزنامه ها پاسخ داد . پسر آیت ا...طالقانی نوشت : آقای هاشمی در جوابیه خویش، اینجانب را به «تطهیر سازمان جنایتکار وتروریست منافقین متهم کرده است ! این درحالیست که اولا : در مصاحبه ی بنده ، هرگز شاهدی براین ادعا یافت نمیشود ، ثانیا: نگارنده به شهادت اظهارنظرهای سه دهه اخیر خود، از مخالفان جدی و مذمت‌کنندگان دائمی گروه مزبور بوده و بر این باورم که این سازمان به ویژه پس از اعدام بنیانگذاران خویش، به ورطه انحراف و جنایت سوق یافت. درادامه پاسخ مهدی طالقانی آمده است :آقای هاشمی در حالی نگارنده را به این امر متهم کرده که خود از عوامل اصلی قوام یافتن سازمان منافقین بوده و در یک دوره طولانی، به رغم مخالفت‌های آشکار و پنهان حضرت امام خمینی، از هیچ کمک مادی و معنوی به ایشان فروگذار نکرده است ! چندوقت پیش پسر آیت الله طالقانی با یکی از روزنامه ها مصاحبه ای داشت که درپی اون ، دفتر هاشمی رفسنجانی جوابیه نوشت و مطالب مطرح شده از آقای مهدی طالقانی  روغیرمستند خونده و از روزنامه هم انتقاد کرده بود .
******
ادامه واردات عجیب
سنگ‌پا، میخ، طناب، پوست کامل اسب، زغال چوب، خلال چوب کبریت ، چوب‌پنبه وکاغذ سیگار برخی از کالاهایی هستند که امسال وارد کشور شده اند . طبق آمار گمرک، در 5 ماهی که از سال گذشته ، 6.5 تن سنگ‌پا به‌ارزش 37 میلیون تومان ، یک‌میلیون و 629 هزار کیلوگرم زغال به‌ارزش 4.8 میلیارد تومان، خلال چوب‌کبریت به‌ارزش 490 میلیون تومان  به کشور وارد شده است . 18.5 تن پوست کامل حیوانات گاو و اسب به‌ارزش 144 هزار دلار ، 280 میلیارد تومان رخت‌آویز به‌وزن 33هزار کیلوگرم و 80کیلوگرم چوب‌پنبه به‌ارزش 912 دلار به کشوراز دیگر واردات عجیبی است که وارد شده .


دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن