تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات حفر و تکميل ۹۲ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکي و دريايي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
عمليات حفر و تکميل ۹۲ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکي و دريايي کشور موج - عمليات حفر و تکميل ٩٢ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکي و دريايي کشور با استفاده از ٧٣ دستگاه دکل شرکت ملي حفاري ايران انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهران مکوندي، معاون مدير عامل شرکت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري، گفت: طي ۶ ماه نخست امسال، اين شرکت موفق به حفر ۹۲ حلقه چاه نفت و گاز شده است که از اين ميزان، ۲ حلقه اکتشافي، ۴ حلقه توصيفي، ۴۱ حلقه توسعه‌اي و ۴۵ حلقه تعميري بوده‌اند.
مهران مکوندي با بيان اين مطلب افزود: ۵۶ حلقه از اين چاه‌ها در گستره عملياتي شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، ۱۶ حلقه در پروژه‌هاي شرکت مهندسي و توسعه نفت، ۱۱ حلقه در موقعيت فعاليت شرکت نفت فلات قاره، ۶ حلقه در حوزه عملياتي شرکت نفت مناطق مرکزي، يک حلقه براي شرکت سروک آذر و ۲ حلقه براي مديريت اکتشاف شرکت ملي نفت ايران حفاري شده است.
وي با بيان اين که از ابتداي فروردين تا پايان شهريور سال جاري متراژ حفاري چاه‌هاي نفت و گاز که توسط ناوگان ملي حفاري تکميل شد به ميزان ۱۶۰ هزار و ۶۶۳ متر به ثبت رسيد، اظهار کرد: تعداد چاه‌هاي تکميل شده در اين مدت در قياس با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ حلقه بيشتر است و اين نشان دهنده کار شبانه‌روزي کارکنان شرکت در بخش‌هاي عملياتي و پشتيباني است.
مکوندي گفت: به‌کارگيري شيوه‌هاي نوين حفاري، رعايت کامل مقررات ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE)، هماهنگي و همکاري واحدهاي متقاضي و سعي در شتاب بخشي به اجراي پروژه‌ها به‌ويژه کليد در دست سبب جلو افتادگي حفاري شده است که ارزش اقتصادي بالايي در بر دارد.
معاون مدير عامل شرکت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري با اشاره به اين که در سه ماه گذشته تعميرات اساسي (اورهال) دستگاه حفاري دريايي مورب (ابوذر) در يارد تعميرات شرکت در اهواز اجرايي شد، افزود: تعميرات اين دستگاه هم اکنون در مراحل پايان کار قرار دارد و پيش بيني مي‌شود تا چند هفته آينده از طريق بندر خرمشهر به موقعيت سکوي ابوذر در آب‌هاي خليج فارس انتقال يابد.
وي خاطرنشان کرد: تعمير چند دستگاه حفاري خشکي نيز با استفاده از توانمندي‌هاي شرکت و پيمانکاران داخلي در دستور کار قرار دارد که با فراهم شدن مقدمات کار اجرايي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن