تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815066280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر فارس : عرصه كارآفريني نيازمند توجه واقعي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر فارس : عرصه كارآفريني نيازمند توجه واقعي است
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر فارس در سومين جشنواره كارآفرينان برتر معتقد است: تقويت كارآفريني نيازمند توجه واقعي است و بايد از هر گونه برخورد شعاري و غيرواقعي در اين عرصه خودداري كرد.

علي اوجي، با بيان اينكه چرخ اقتصاد دنيا روي توليد مي‌گردد، اظهار داشت:
بايد شرايط طوري باشد كه كارآفرين از امنيت سرمايه‌گذاري هاي خود بر روي محصول اطمينان حاصل كند.

ايده‌اي كه عامل انتخاب وي در سال ‪ ۸۶‬به عنوان كارآفرين برتر در بخش صنعت استان فارس شد، اين است كه در كمترين زمان مجموعه توليدي فرآورده هاي گوشتي با كيفيت و استاندارد خود را راه اندازي كرده است.

اوجي كه در زمان حاضر مديرعامل محتمع صنعتي - پروتئيني است، موفق به دريافت گواهينامه‌هاي متعدد بين‌المللي و استانداردهاي داخلي در حوزه فعاليت خود شده است.

وي كه اين مجتمع را در سال ‪ ۱۳۸۳‬راه اندازي كرده ، طي مدت ‪ ۲۱‬ماه كار ساخت و ساز مجتمع توليدي خود را در زميني به وسعت ‪ ۳۱‬هزار و ‪ ۵۰۰‬مترمربع انجام داد.

اين كارآفرين ‪ ۴۱‬ساله مي‌گويد: بيش از ‪۲۷‬سال است كه در اين صنعت فعاليت مي‌كند ، زيرا ورود به اين عرصه را از سن ‪۱۳‬سالگي تجربه كرده است.

اوجي علاوه بر فروش بخشي از محصولات خود در داخل با نشان تجاري شام شام ، بخشي ديگر از فرآورده‌هاي غذاي توليدي را در خارج از كشور و از طريق اميرنشين دبي با نام تجاري رويال به ‪۱۱‬كشور مختلف دنيا صادر مي‌كند.

مجموع نيروي انساني كه هم اكنون با اوجي در كشور همكاري دارند، نزديك به ‪ ۵۰۰‬نفر است و ‪ ۴۷‬نفر با ‪ ۹‬ميلت نيز در اميرنشين دبي در امارات با وي همكاري دارند.

اين كارآفرين برتر كه تحصيلاتش در سطح ديپلم است ، گفت: تسهيلات مورد نياز خود را ابتدا در قالب مشاركت از بانك ملت و پس از آن نيز به صورت تسيهلات از بانك تجارت دريافت كرده است .

اين كارافرين مي‌گويد: تاكنون موفق شده حدود ‪ ۹‬ميليارد تومان تسهيلات دريافت كند. اين درحالي است كه ارزش كل سرمايه‌گذاري هاي وي از ‪۴۶‬ ميليارد تومان فراتر رفته است .

وي ميزان توليد محصولات پروتئيني خود را در ايران به صورت روزانه ‪ ۵۰‬تن و در دبي هفت تن برآورد كرده است.

اوجي با بيان اينكه براي توليد انواع سوسيس، كالباس، همبرگر، كباب لقمه، ناگت، قطعه بندي و بسته بندي گوشت سفيد و قرمز، توليد غذاهاي آماده طبخ از جديدترين دستگاه‌ها و فناوري استفاده كرده است ، افزود : با وجودي كه ظرفيت توليد اين شركت روزانه ‪ ۹۰‬تن محصولات غذايي است ، اما به دليل برخي مشكلات از رسيدن به اين رقم بازمانده است.

وي در ادامه اضافه كرد : كارآفرينان با مشكلاتي مانند مقررات دست و پاگير و پيچيده بانكي و اداري مواجه هستند كه بايد براي توسعه كارآفريني در كشور براي رفع آنها تدابيري انديشيده شود.

اوجي در پايان از كارآفريني به عنوان اقدامي اساسي نام برد و گفت : اين مهم به ايجاد اشتغال در جامعه و رونق اقتصادي كمك مي‌كند و بنابراين بايد از كار آفرينان حمايت كرد .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 864]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن