تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی در شهرکرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نخستین جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی در شهرکرد برگزار شد خبرگزاری پانا:جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی با حضور استاد اسماعیل آذر و 13 شرکت کننده از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 15:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،فرانک کبیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد، در جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی که در سالن مهر شهرکرد برگزار شد، گفت: جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی به منظور اهمیت دادن به مقوله های فرهنگی از جمله ادبیات منظوم، منثور کهن، معاصر ایران و شناسایی و شناساندن ظرفیت های موجود در این حوزه ها برگزار شده است.
وی حفظ هویت ملی، حفظ خرده فرهنگ ها و شناساندن چهره های شاخص علمی، ادبی، فرهنگی، هنری و... به نسل جدید را از اهداف برگزاری نخستین جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد یادآور شد: میرزا عباس خان شیدای دهکردی از جمله بزرگان معاصر استان چهارمحال و بختیاری است که خدمات شایانی در مدت عمر خود در کشور، زادگاه و محل خدمت خود یعنی استان اصفهان از خود به جای گذاشت.
کبیری روزنامه نگاری، مشروطه خواهی و تشکیل انجمن ها ی متعدد ادبی را از دیگر فعالیت های میرزا عباس خان شیدای دهکردی عنوان کرد و گفت: این استاد برجسته راه جدیدی در زمینه های ادبی، هنری، فرهنگی و اجتماعی باز کرد.
وی بابیان اینکه 13 شرکت کننده در رده سنی زیر 20 و بالای 20 سال از استان در این جشنواره حضور داشتند گفت: در رده سنی زیر 20 سال نساء زمانی، راضیه ابراهیمی و فاطمه صفی و در رده سنی بالای 20 سال حمید برزگر، فرزانه عالیپور و مریم رئیسی موفق به دریافت لوح تقدیرشدند.
لازم به ذکراست: عباس رئیسی، وحید برزگر و اسفندیار ساکنیان داوران نخستین جشنواره مشاعره استانی شیدای دهکردی بودند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن