تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوازدهیمن نمایشگاه آثار هنری گروه دانشجویی باران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دوازدهیمن نمایشگاه آثار هنری گروه دانشجویی باران
دوازدهمین نمایشگاه آثار هنری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست با همت گروه دانشجویی باران در دانشگاه غیر انتفاعی امام سجاد علیه السلام گشایش می یابد.
نویسنده : هانیه فیاض 
دبیر گروه دانشجویی باران با بیان این مطلب به خبرنگاار جوان گفت: نمایشگاه آثار هنری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست برای دوازدهمین سال متوالی به نمایش درخواهد آمد.
وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: ایجاد انگیزه اشتغال در کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و نیز فروش آثار این افراد از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
محمود گلمکانی ایجاد خودباوری و شوق و نیز تقویت اعتماد به نفس در کودکان بدسرپرست و بی سرپرست را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: آثار این کودکان در کنار آثار هنرمندان بزرگ به نمایش در می آید تا باور توانایی رقابت با بزرگان در آنان زنده و تقویت شود.
وی با اشاره به این که بخش اعظمی از آثار ارایه شده در نمایشگاه آثار هنری گروه دانشجویی باران حاصل زحمت کودکان بدسرپرست و بی سرپرست است گفت: تمام مبلغ حاصل از فروش آثار ارایه شده در این نمایشگاه به صاحبانش تعلق می گیرد.
گلمکانی تصریح کرد: این نمایشگاه که به همت دانشجویان دانشگاه های مختلف در سطح شهر مشهد برگزار شده است از ظهر روز چهار مهر سال جاری با حضور مسوولان استانی گشایش خواهد یافت و تا پایان هفته بعد از آن دایر خواهد بود.
دبیر گروه دانشجویی باران افزود: نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 19 در دانشگاه غیر انتفاعی امام سجاد علیه السلام مشهد واقع در بلوار جلال آل احمد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
گفتنی است گروه دانشجویی باران در سال 82 با تنظیم اساسنامه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تا کنون با برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های گوناگون از جمله درسی و هنری توانسته گامی بلند در مسیر ارتقای دانش و بینش کودکان بدسرپرست و بی سرپرست بردارد.







تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن