تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در ايران پس از برداشته شدن تحريم‌هاي غرب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در ايران پس از برداشته شدن تحريم‌هاي غرب موج - يکي از مقام‌هاي بلندپايه انجي که به تهران سفر کرده بود، گفت: ما اميدواريم که همه مسائل مربوط به لغو تحريم‌هاي انجام شود و ما بتوانيم به ايران که پيش‌تر در آن فعاليت داشتيم بازگرديم.
به گزارش خبرگزاري موج، يکي از مقام‌هاي بلندپايه انجي که به تهران سفر کرده بود پس از ديدار با يک هيأت از وزارت نفت ايران گفت: ما اميدواريم که همه مسائل مربوط به لغو تحريم‌هاي انجام شود و ما بتوانيم به ايران که پيش‌تر در آن فعاليت داشتيم بازگرديم.
وي افزود: ما از رويدادهاي مثبتي که در ايران از زمان توافق هسته‌اي تهران و قدرت‌هاي جهان در وين رخ داد بسيار خرسنديم و مايليم به‌زودي به اين کشور برگرديم.
مقام‌هاي چند شرکت برجسته نفتي ايران و فرانسه روز سه‌شنبه باهم ديداري داشتند تا درباره فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران پس از تحريم‌ها گفت و گو کنند.
اين روزها وزارت نفت تبديل به وزارت خارجه دوم ايران شده که ميزبان هيأت‌هاي بزرگ تجاري از کشورهاي مطرح جهان براي گفت گو و حتي امضاي قرارداد است.
نمايندگان فرانسوي در ديدار روز سه‌شنبه هفته گذشته بخشي از يک هيأت ۱۶۰ نفره بودند که شامل نمايندگان شرکت‌هاي توتال و تکنيپ مي‌شدند و به رياست وزير کشاورزي فرانسه و وزير ايالتي تجارت خارجي اين کشور به تهران آمده بودند؛ اين ديدار تنها دو روز پس از ديدار وزير نفت ايران و رئيس اکتشاف و توليد توتال انجام شد.
انجي، يکي از بزرگ‌ترين شرکت‌ها در عرصه گاز طبيعي در اروپا و جهان است و در زمينه‌هاي مهندسي قطعات، توليد برق و زنجيره توليد گاز طبيعي فعال است.
تا پيش از تحريم‌ها اين شرکت قراردادهاي مختلفي را براي فعاليت در ايران تدارک ديده بود که با برخورد به وضع تحريم‌ها اجراي آن‌ها به تعويق افتاد.
اين مقام بلندپايه شرکت انجي که خواست نامش فاش نشود، گفت: ما به ايران به عنوان يک کشور بزرگ با ذخاير عظيم گاز طبيعي و توانمندي‌هاي فني بسيار براي توسعه مي‌نگريم. همچنين ايران کشوري مهم در تأمين گاز طبيعي است و ما به دنبال خريد گاز اين کشور در زمان مناسب هستيم.
وي تصريح کرد: انجي بايد مطمئن شود که شرايط براي ورود به ايران مساعد است و مشکلي از نظر قانوني براي اين شرکت ايجاد نمي‌شود.
اين مقام شرکت انجي گفت: تا فراهم شدن شرايط حضور در ايران به گفتگوها ادامه مي‌دهيم تا به محض برداشته شدن محدوديت‌هاي بين‌المللي فعاليت خود را در ايران آغاز کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن