تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون الحاق ايران به پروتکل ريشه‌کني تجارت غيرقانوني دخانيات ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
قانون الحاق ايران به پروتکل ريشه‌کني تجارت غيرقانوني دخانيات ابلاغ شد موج - رئيس جمهور قانون الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به تشريفات (پروتکل) ريشه‌کني تجارت غيرقانوني محصولات دخاني را براي اجرا ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني، رئيس جمهور کشورمان، قانون الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به تشريفات (پروتکل) ريشه‌کني تجارت غيرقانوني محصولات دخاني را براي اجرا ابلاغ کرد.
اين قانون در جلسه علني مورخ 18 مردادماه 1394 مجلس شوراي اسلامي تصويب و در تاريخ 4/6/1394 به تأييد شوراي نگهبان رسيده و حسن روحاني، رئيس جمهور، اين قانون را در تاريخ 23/6/1394 براي اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ابلاغ کرد.
متن اين قانون به شرح زير است:
قانون الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به تشريفات (پروتکل) ريشه‌کني تجارت غيرقانوني محصولات دخاني
ماده واحده ـ به دولت جمهوري اسلامي ايران اجازه داده مي‌شود به تشريفات (پروتکل) ريشه‌کني تجارت غيرقانوني محصولات دخاني مشتمل بر چهل‌ و هفت ماده (به شرح پيوست) ملحق گردد و اسناد الحاق را نزد امين اسناد توديع نمايد.
تبصره 1 ـ تعيين و تغيير دستگاه اجرائي طرف عضويت و مقام صلاحيتدار موضوع تشريفات (پروتکل) بر عهده دولت است.
تبصره 2 ـ دستگاه اجرايي مزبور موظف است راهبردهاي ملي، جامع و همه‌ جانبه و در صورت لزوم پيش‌نويس لوايح و مقررات لازم را با هماهنگي ساير دستگاه‌هاي اجرائي ذي‌ربط براي تحقق اهداف تشريفات (پروتکل) تنظيم و آن‌ها را براي تصويب به مراجع ذي‌ربط تقديم نمايد.
تبصره 3 ـ رعايت اصول يکصد و سي‌ و نهم (139) و هفتاد و هفتم (77) قانون اساسي جمهوري‌ اسلامي‌ايران براي هر گونه اصلاح تشريفات (پروتکل) يا پيوست‌هاي آن در اجراي‌ مواد (37)، (38) و (39) تشريفات (پروتکل)، الزامي‌است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن