تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812929499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت وزیر خارجه استرالیا از بشار اسد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حمایت وزیر خارجه استرالیا از بشار اسد
حمایت وزیر خارجه استرالیا از بشار اسد وزیر امور خارجه استرالیا با اشاره به بحران سوریه بر ضرورت مشارکت «بشار اسد» و محوری بودن نقش وی در پایان دادن به بحران این کشور تاکید کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، «جولی بیشاپ» وزیر امور خارجه استرالیا گفت: «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه باید جزئی از راه حل پایان دادن به بحران سوریه باشد.


بیشاپ تصریح کرد: توافق گسترده ای در بین آراء وجود دارد که بشار اسد، درهرگونه مبارزه دولت سوریه با تروریست و همچنین جلوگیری از پیشروی داعش نقش محوری خواهد داشت.

وزیر امور خارجه استرالیا اظهار داشت: در بین گروه های درگیر، اتفاق نظر وجود دارد که تنها گزینه ممکن همان تشکیل دولت وحدت ملی است که رئیس جمهوری سوریه را نیز دربرمی گیرد.

این تصریحات وزیر امور خارجه استرالیا، پس از آن تغییر کرد که داعش در داخل خاک سوریه پیشروی هایی کرد و از سوی دیگر نیروهای روسیه تحرکاتی را به منظور حمایت از دولت سوریه آغاز کردند.

شایان ذکر است طی هفته گذشته مواضع کشورهای مخالف دولت سوریه تغییر کرده است؛ کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه و حتی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، دشمن قسم خورده بشار اسد که جز به کنار رفت بشار اسد راضی نمی شدند امروز با تغییر مواضع خود از لزوم همکاری کشورها با بشار اسد به منظور پایان دادن به این بحران سخن می گویند.

گفتنی است این تغییرات پس از آن صورت گرفت که روسیه و ایران برای بازگرداندن ثبات به سوریه، تلاش هایی را از مدتی قبل آغاز و در اجلاس امنیتی دوحه که چندی قبل در قطر برگزار شد و وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه نیز در آن حضور داشتند مطرح کردند. جان کری وزیر خارجه آمریکا در نشست دوحه از همتایان خود در شورای همکاری خلیج فارس خواست تا با این طرح مخالفت نکنند.


منبع: مهر


94/7/4 - 11:28 - 2015-9-26 11:28:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن