تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالتحصیلی امسال با افتتاح 25کلاس درس در آذربایجانشرقی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سالتحصیلی امسال با افتتاح 25کلاس درس در آذربایجانشرقی آغاز شد خبرگزاری پانا:زنگ مهر امسال در استان آذربایجانشرقی با افتتاح 25 کلاس درس در مناطق مختلف استان آذربایجانشرقی به صدا درآمد.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 12:30

خبرگزاری پانا+سالتحصیلی امسال با افتتاح 25کلاس درس در آذربایجانشرقی همراه بود

به گزارش خبرگزاری پانا،همزمان با آیین بازگشایی مدارس،4باب مدرسه در مناطق مختلف استان آذربایجانشرقی مورد بهره برداری قرار گرفت.
سه باب مدرسه خیرساز در شهرستان چاراویماق افتتاح شد
مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای سلطان آباد صولتی با زیر بنای ۲۵۴ متر مربع با هزینه دو میلیارد ریال توسط سرکار حاجیه خانم زری کرم زاده احداث گردید و مدارس یک کلاسه روستاهای تازه کند صولتی و مخدوم کندی با زیر بنای ۳۶ متر مربع با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال توسط حاج محمدرضا شهرداد احداث گردیدند.
حجت الاسلام و المسلمین زرنقی، امام جمعه چاراویماق در آیین افتتاح این مدارس گفت: خیرین در همه حال بزرگترین حامی دولت بوده اند، امیدواریم با توجه بیشتر به محرومیت های این شهرستان شاهد تعداد بیشتری از این پروژه های خیری در شهرستان باشیم.
مدرسه سه کلاسه روستای نوجه ده کوه بستان آباد افتتاح شد
فتحی مدیر آموزش و پرورش منطقه با تشکر از پیمانکاران پروژه و مهندسین ناظر نوسازی مدارس گفت : این مدرسه ی سه کلاسه در زمینی به مساحت 1100 متر مربع و زیر بنای 450 متر مربع با اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان ساخته شده است .
گفتنی است که این مدرسه به دست پدر شهید ابراهیم خلیل عبادی از شهدای دانش آموز منطقه افتتاح گردید .
افتتاح مدرسه خیرساز شش کلاسه دست های مهربان در مراغه
این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و 900 متر مربع با 71 متر مربع زیربنا در دو طبقه احداث شده است. این مدرسه توسط بنیاد خیریه دست های مهربان با صرف هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده که نخستین مدرسه خیرساز این بنیاد در این شهرستان است.
مدیرکل بنیاد خیریه دست های مهربان در این آیین گفت: این بنیاد از سال 1386 فعالیت خود را با اهداف خیریه از جمله کمک به نیازمندان، ایتام، زنان بی سرپرست، دانش آموزان و دانشجویان آغاز کرده است. شهرام فرجی، افزود: این بنیاد هم اکنون 12 هزار نفر در قالب سه هزار و 100 خانواده را تحت پوشش قرار داده که از این تعداد دو هزار و 300 نفر کودک بی سرپرست و 186 دانشجو هستند. وی اظهار کرد: این بنیاد علاوه بر احداث دبستان دست های مهربان، احداث یک هنرستان 18 کلاسه را نیز در این شهرستان آغاز کرده که هم اکنون از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
فرجی، با اشاره به اینکه این طرح در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با سه هزار و 200 متر زیر بنا احداث شده ادامه داد: بنیاد دست های مهربان در پنج استان کشور دارای شش دفتر شامل تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مراغه، کیش و شیراز است.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: هم اکنون در این شهرستان 12 طرح خیرساز در حال احداث است.
جلیل اسلامی، افزود: خیران برای احداث این طرح ها حدود 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته اند. همزمان با آیین بهره برداری از دبستان دست های مهربان، حدود 40 کلاس اولی شهرک امیرکبیر مراغه، تحصیل خود را در این مدرسه آغاز کردند.
در سال تحصیلی جاری حدود دو هزار و 130 دختر و دو هزار و 170 پسر در شهرستان مراغه به عنوان کلاس اولی وارد مدرسه شدند.
آموزش و پرورش جلفا سال تحصیلی جدید را با افتتاح و کلنگ زنی آغاز کرد
فاز نخست مجموعه آموزشی دکتر شریعتی جلفا با حضور مسؤلین منطقه آزاد ارس، مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی ،فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید و دانش آموزان راهی کلاس های درس شدند.
این مدرسه با زیربنای دو هزار و 400 متر مربع و در قالب 12 کلاس با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس همکاری اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در تجهیز این مدرسه ، با مبلغی بالغ بر 23میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.
یادآور می شود، مجموعه آموزشی دکتر شریعتی جلفا با اصرار و پی گیرهای مستمر مدیریت آموزش و پرورش جلفا و دستور محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در 16 آذرماه سال 1392 کلنگ زنی شد و با سرمایه گذاری این سازمان فاز نخست این مجموعه در قالب یک باب مدرسه 12 کلاسی برای دانش آموزان سطح ابتدایی احداث شد.
آئین کلنگ زنی فاز توسعه ای این مجموعه آموزشی با احداث یک باب مدرسه 12 کلاسی جدید ویژه سطح متوسطه اول توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جلفا، مدیرکل نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس استان آذربایجان شرقی و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا، مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی جلفا برگزار شد.
لازم به ذکر است مدرسه قبلی دکتر شریعتی با عمر بیش از 50 سال نیازمند تخریب و نوسازی بود که با توجه به وسعت زیاد این فضای آموزشی با پیشنهاد آموزش و پرورش جلفا و انجام کارهای کارشناسی و با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس یک مجموعه آموزشی با امکانات رفاهی و ورزشی در کنار فضای آموزشی جدیدالاحداث درحال احداث می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن