تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم قزوین در مجلس: پیگیر ردیف بودجه مستقل برای بوستان ملی باراجین هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نماینده مردم قزوین در مجلس: پیگیر ردیف بودجه مستقل برای بوستان ملی باراجین هستیم استان‌ها > قزوین -
محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر ردیف بودجه مستقل برای بوستان ملی باراجین هستیم که امید است که در آینده نزدیک محقق شود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، داوود محمدی در آئین افتتاح اولین مدرسه آموزش علمی محیط زیست کشور که جمعی از مسئولان استان و اعضای شورای شهر قزوین در سالن آمفی تئاتر دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین قزوین برگزار شد، افزود: بوستان هزار و 400 هکتاری باراجین در مسیر استان های مختلفی قرار گرفته است، لذا یک مجموعه ملی و بین المللی است که باید ردیف بودجه مستقل داشته باشد تا بتواند طرح های توسعه خود را عملیاتی کند. راه اندازی مدرسه محیط زیست یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری قزوین است وی اظهار کرد: راه اندازی مدرسه محیط زیست و توسعه بخش های مختلف بوستان باراجین یکی از اقدامات ارزشمندی مجموعه مدیریت شهری می باشد که با حمایت استانداری محقق شده است، ما هم باید در راستای توسعه این بوستان به عنوان یک منطقه خوش آب و هوا گام های موثری تلاش کنیم. محمدی خاطرنشان کرد: منطقی کردن رویکرد کودکان و نونهالان نسبت به حیوانات و محیط زیست سبب می شود تا بتوانیم با کمترین هزینه از منابع طبیعی خود صیانت کنیم. راه اندازی مدرسه محیط زیست یکی از اقدامات قابل تقدیر شهرداری است قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این آئین گفت: راه‌اندازی مدرسه محیط زیست یکی از اقدامات قابل تقدیر شهرداری است. سالار قاسمی افزود: مدرسه آموزش علمی محیط زیست در دهکده طبیعت مانند اردوی علمی و آموزشی می تواند آثار تجربی و عملی بسیار تاثیرگزاری داشته باشد. وی از راه‌اندازی چهار مدرسه سبز در قزوین خبر داد و تصریح کرد: دانش آموز باید زیبا ببیند و زیبا بشنود و با محیط زیست مانوس باشد لذا وزارت آموزش و پرورش با امضاء تفاهم نامه با محیط زیست مدارس سبز را راه اندازی کرد تا بستر آشنایی دانش آموزانن با محیط زیست فراهم شود.  

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




شنبه 4 مهر 1394 - 09:50:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن