تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید نسبت به آموزش دانش‌آموزان حساس باشیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: باید نسبت به آموزش دانش‌آموزان حساس باشیم
کد خبر: ۵۳۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ - 25 September 2015


شهردار تهران با بیان اینکه بیشتر شهدا در دوران دفاع مقدس از دانش‌آموزان بوده‌اند، گفت: دانش‌آموزان باید یاد و نام شهدای دانش‌آموز را زنده نگه دارند و باور و آرمان‌های آنها را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالبیاف با حضور در مدرسه متوسطه مکتب‌الاسلام که در محله هرندی قرار دارد، گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز عید قربان و هفته دفاع مقدس، گفت: حجاب شما دانش‌آموزان صفای مضاعفی به این جمع داده است و امیدواریم ما مسئولین قدردان شما دانش‌آموزان باشیم.

شهردار تهران با بیان اینکه بیشتر شهدا در دوران دفاع مقدس از دانش‌آموزان بوده‌اند، گفت: دانش‌آموزان باید یاد و نام شهدای دانش‌آموز را زنده نگه دارند و باور و آرمان‌های آنها را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه آموزش تنها یادگیری و بالا بردن محفوظات نیست، گفت: باید در دوران دانش‌آموزی گوهر درونی دانش‌آموزان را کشف کرد و با استمرار آموزش‌های کاربردی استعدادهای آنها را شکوفا کرد.

قالیباف با بیان اینکه باید دانش‌آموزان را با واقعیت‌های زندگی آشنا کنیم، گفت: آموزش سبک مناسب زندگی یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن دانش‌آموزان با واقعیت از مهم‌ترین وظایف مسئولان و معلمان در مدارس است، گفت: نباید تنها وزارت آموزش و پرورش نسبت به تربیت دانش‌آموزان اقدام کند بلکه همه ما باید توجه‌مان به آینده‌سازان ‌کشور باشد.

شهردار تهران با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مسیر جامعه به سمت رشد و تعالی حرکت کند باید عمده خدمات را به دو بخش وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی معطوف کنیم، گفت: اگر در یک دوره 10 یا 12 ساله عمده امکانات را متمرکز این دو وزارتخانه کنیم قطعا جهش بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد.

قالیباف گفت: تا زمانی که دو مجموعه وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی در ابتدایی‌ترین مسائل دچار چالش باشند نمی‌توان امیدی به تحول اساسی در جامعه آینده داشت.

وی با بیان اینکه نباید اقدامات مقطعی در این حوزه صورت گیرد، گفت: همه ما وظیفه داریم تا نسبت به آموزش دانش‌آموزان حساس باشیم چرا که مهم‌ترین پس‌انداز برای آینده، توجه به کسب علم و دانش است و نباید این فرصت‌ها را از دست بدهیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن