تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید
کد خبر: ۵۳۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ - 25 September 2015


یک متخصص تغذیه کلم را مهم‌ترین سبزی ضد سرطان معرفی کرد و گفت: کلم منبع سرشار کلسیم بوده و خواص درمانی زیادی دارد.

به گزارش فارس، نسرین امیدوار اظهار داشت: خانواده کلم مهم‌ترین سبزی‌های ضد سرطان محسوب شده و منبع سرشار از کلسیم است. البته کلسیم موجود در کلم به اندازه شیر و ماست نیست ولی به دلیل وجود فیبر در این سبزی مصرف آن جهت حفظ سلامت بدن توصیه می‌شود.

وی افزود: افرادی که دچار نفخ شکم هستند برای مصرف انواع کلم باید آن‌ را به مدت 5 تا 6 دقیقه بخارپز کنند،‌ با انجام این اقدام مصرف کلم نیز سبب نفخ شکم نخواهد شد.

این متخصص تغذیه مصرف هویج و خیار را به عنوان دو منبع غذایی غنی از ویتامین معرفی کرد و گفت: این دو میوه جهت حفظ سلامت کودکان و مصرف آن به عنوان میان‌ وعده توصیه می‌شود.

امیدوار با اشاره به اینکه گوجه فرنگی گیلاسی غنی از ویتامین است اظهار داشت: متأسفانه در برخی از مواقع این گوجه فرنگی‌ها به دلیل اینکه گلخانه‌ای تهیه می‌شوند ممکن است دارای سموم و آلاینده‌ها باشند. بنابر این مصرف انواع میوه و سبزیجات به صورت ارگانیک توصیه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است هر میوه را در فصل خودش خریداری کرده و از مصرف این میوه ها پرهیز کنیم چرا که فروش میوه‌های غیرفصل به صورتی بوده که این میوه‌ها یا گلخانه‌ای‌اند و یا در شرایط غیرعادی نسبت به رشد آن اقدام شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن