تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم: توسعه اشتغال و کارآفرینی در گرو جذب سرمایه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار قم: توسعه اشتغال و کارآفرینی در گرو جذب سرمایه است استان‌ها > قم - استاندار قم با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال و کارآفرینی گفت: بخش قابل توجهی از توسعه این بخش در گرو جذب سرمایه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان اظهار کرد: تقویت بخش های کوچک و بنگاههای زودبازده در توسعه اشتغال استان و در نتیجه کل کشور نقش مهم دارد.
استاندار قم با اشاره به اهیت موضوع سرمایه و دغدغه های مالی کارآفرینان افزود: باید با استفاده از راهکارهای مناسب و عملیاتی، شرایط بهبود فضای کسب و کار در استان را فراهم نمائیم.
وی کارکرد بانک هاي استان در سنوات گذشته و سال جاری را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: باید با همت مضاعف و استفاده حداکثری از منابع در اختیار سیستم بانکی در استان نهایت استفاده را در پیشبرد کارها و تعالی اشتغال داشته باشيم.
رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان با بیان اهميت موضوع کارآفرینی و اشتغال بعنوان دغدغه ملی اضافه کرد: نیاز به تلاش همه جانبه و هم افزایی برای حوزه های اقتصادی ضروری است و باید با جدیت بدنبال یافتن راه حل های عملی برای توسعه و رونق جدي در این بخش باشیم.
در ابتدای جلسه نیز مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی استان با بیان گزارشی از تسهیلات پرداختی بانک های عامل خود به طرح هایی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و گردشگری آمادگی بانک های استان برای جذب سرمایه های بیشتر و ارائه به طرح های با توجیه اقتصادی به کارآفرینان اعلام نمودند.  

کلید واژه ها: استان قم -




چهارشنبه 1 مهر 1394 - 19:41:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن