تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ مهر در مدارس آران و بیدگل نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زنگ مهر در مدارس آران و بیدگل نواخته شد خبرگزاری پانا : همزمان با روز اول مهر زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان آران و بیدگل نواخته شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر ساعت 15:08

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ،مراسم سال تحصیلی جدیدبا حضور مسوولان آران و بیدگل به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این مراسم گفت: وظیفه آموزش و پرورش بعنوان یک نهاد تاثیر گذار در آینده کشور ایجاد و پرورش حس خود باوری در بین دانش آموزان است.
محمد معدندار افزود: آموزش و پرورش در هر منطقه ای برای انجام وظایف اصلی خود نیازمند همکاری همه مسوولان است چراکه این نهاد مهم به دلیل حوزه وسیع خود باید مورد توجه همه ارگان ها باشد.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگی و عظمت امروز ایران اسلامی به واسطه ایثارگری ها و از خود گذشتگی های جوانان این مرزوبوم است.
معدندار افزود: اگر امروز ایران اسلامی در تمام جهان قابل احترام است و قدرت نفوذ آن در تمامی کشورهای جهان گسترده شده است بواسطه دفاع هشت ساله مقدس است.
وی یادآوری شد: آموزش و پرورش بعنوان نهادی که بیشترین ارتباط را با نسل نوجوان و جوان امروز دارد باید ارزش های والای اسلامی و ملی را که در طول سال های متمادی توسط مردم بدست آمده انتقال دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن