تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804091288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ مهر در مدارس استان قزوین نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش:
زنگ مهر در مدارس استان قزوین نواخته شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 2922614 - چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
استانها > قزوین

قزوین- با نواخته شدن زنگ مهر ۲۲۰ هزار دانش آموز در استان قزوین با حضور در ۱۹۹۷ واحد آموزشی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند. به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه در مراسمی با حضور احمد صافی مشاور وزیر آموزش و پرورش، مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام حسینی و داود محمدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی، زنگ مهر در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان قزوین نواخته شد.
قزوین
احمد صافی در این مراسم گفت: بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار دانش آموز در ۱۰۵ هزار مدرسه در ۷۶۰ هزار منطقه کشور با کمک یک میلیون معلم در سال تحصیلی جدید در مسیر کسب علم و دانش گام برمی دارند.وی همچنین پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش را قرائت کرد.در بخشی از این پیام آمده است: اکنون به استقبال مهرمی رویم با مجموعه ای غنی از طرح ها و برنامه های عملیاتی تعالی بخش، هم چون توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی به عنوان کانون های عبورازحافظه محوری و تقویت تفکر و اندیشه،بدیعه پردازی و پژوهش و از سوی دیگر تعالی مدیریت آموزشگاهی به منظور آغاز کیفیت بخشی در آموزش و پرورش و اجرای یکصد برنامه در راستای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در ساحت های شش گانۀ تربیت و توسعه مشارکت های همه جانبه و سپردن امور به مردم و کاهش تمرکز زدایی در نظام آموزش و پرورش که امیدوارم به زودی شاهد ثمرات پربار و مبارک این طرح ها و برنامه ها با همت و عزم ملی برای بهبود و ارتقای نظام تعلیم و تربیت باشیم.
قزوین
صافی در بخش دیگر پیام وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش دولت «تدبیر و امید» در سایه الطاف الهی وعنایات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مصمم است با جلب مشارکت آحاد جامعه و اولویت بندی مسائل و چالش‌ های نظام تعلیم و تربیت با ارایه راهکارهای برون رفت از آن بتواند با پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی مطابق با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان این مرز و بوم را بیش از پیش هموار سازد.مرتضی روزبه استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: شما دانش آموزان باید تلاش کنید تا با افزودن علم و دانش خود بر قله های ترقی قرار گیرید و به توسعه کشور کمک کنید.استاندار بیان کرد: امروز مسئولان وظیفه دارند زمینه تحصیل با نشاط شما را فراهم کنند تا آینده کشور تضمین شود لذا امیدواریم از این فرصت برای تحصیل بخوبی استفاده کنید.
قزوین
حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آینده متعلق به شما دانش آموزان است اما باید بدانید کشور زمانی ساخته می شود که به علم و دانش بها دهید و با آموخته های خود در مسیر موفقیت کشور گام بردارید.وی افزود: معلمان و فرهنگیان در تعلیم و تربیت نقش موثری دارند و همه باید قدردان خدمات ارزشمند دبیران خود باشید و با درس خواندن به ارتقاء جایگاه علمی کشور کمک کنید.
قزوین
داود محمدی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت: در دوره ای هر کشوری که قدرت نظامی داشت حرف اول را می زد و در یک دوره قدرت اقتصادی و سپس رایانه عامل برتری بود اما امروز هر کشوری که منابع انسانی عالم داشته باشد می تواند حرفی برای گفتن در دنیای کنونی داشته باشد لذا ما هم باید به کسب علم اهمیت دهیم.محمدی تصریح کرد: برای رسیدن به برتری بایدکسب علم ودانش را جدی بگیریم و بااهمیت دادن به اخلاق در مسیر تعالی گام برداریم.
قزوین
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: شعار سال تحصیلی جدید براساس شش محور برنامه ریزی، مشارکت، تحول مدیریت، نظارت، نشاط و نماز آغاز می شود و امیدواریم با همکاری معلمان و اولیاء بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.قاسمی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا فضایی بانشاط در همه مدارس ما ایجاد شود زیرا مدرسه ای که شادابی لازم را نداشته باشد قادر نخواهد بود زمینه تحصیل مناسب فرزندان کشور را فراهم کند لذا عزم ما ایجاد بستر مناسب برای تحصیل باانگیزه دانش آموزان است.
قزوین
وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۲۰ هزاردانش آموز در یک هزار و ۹۹۷ واحد آموزشی با تلاش ۱۵ هزار معلم کسب علم و دانش را آغاز می کنند.در این مراسم نمازخانه دبیرستان فرزانگان قزوین توسط استاندار افتتاح شد.همزمان با آغاز سال تحصیلی بهره برداری از هفت باب نمازخانه جدید در مدارس استان قزوین هم آغاز شد.این نمازخانه ها در مجموع یک هزار و ۲۲۶ مترمربع زیربنا دارند و برای ساخت آنها ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن