تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس خرم‌آباد افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
نمايشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس خرم‌آباد افتتاح شد موج - خرم آباد - همزمان با دومين روز هفته دفاع مقدس نمايشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس با ۴۲ اثر در نگارخانه مهر حوزه هنري لرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، چهارشنبه، يکم مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس نمايشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس در نگارخانه مهر حوزه هنري لرستان افتتاح شد.
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران گفت: اين نمايشگاه 42 اثر در قالب عکس و اسناد از عمليات‌هاي مختلف و بمباران‌هاي شهر خرم‌آباد از امروز تا پايان هفته دفاع مقدس در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
وي تصريح کرد: هدف از برپايي اين نمايشگاه آشنايي جوانان نسل‌هاي پس از جنگ با وقايع و فضاي موجود در دوران دفاع مقدس است.
وي افزود: اين نمايشگاه برگزيده‌اي از هزاران سند و عکس جمع‌آوري شده دراين زمينه است که در قالب کتاب اسناد دفاع مقدس استان لرستان بزودي منتشر خواهد شد.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با همکاري بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس بر پا شده و از اول مهر به مدت يک هفته ميزبان نگاه علاقه مندان خواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن