تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت بیش از 40هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت آموزش فنی و حرفه ای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه آذربایجان شرقی خبر داد : شرکت بیش از 40هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت آموزش فنی و حرفه ای خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه آذربایجان شرقی از شرکت بیش از 40 هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر ساعت 11:06

خبرگزاری پانا+شرکت بیش از 40هزار نفر در آزمونهای سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربا

به گزارش خبرنگار پانا، محمدرضا سیابانی با اعلام این خبر افزود: این تعداد : 31464 نفر بصورت هماهنگ کشوری ، 964  نفربصورت ادواری ، 3409 نفر شاغلین صنعت ساختمان ، 1005 نفر در قالب المپیاد ملی مهارت ، 1321 نفر در قالب صاحبان اصناف و صنوف مربوطه و 2207 نفر در قالب صنایع دستی و قالیبافان در این آزمون ها شرکت نمودند.
وی ادامه داد : در این مدت نیز تعداد 25803 گواهینامه الکترونیکی صادر گردید که از این تعداد 7540مورد تعویض و تمدید به خود اختصاص داده و ما بقی برای اولین بار صادر گردید.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی افزود : با توجه به تعدد حرف و رشته های آزمونی و تنوع نوع مهارت شاغلین این آزمونها در 1235 نوع حرفه آزمونی در 20حوزه  در سطح استان  برگزار گردید.
سیابانی در خصوص ویژگی های كارت هوشمند گواهینامه های مهارت بیان داشت: بر روی كارت هوشمند مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، محل و تاریخ صدور كارت و كدشناسایی كارت هوشمند درج شده و این كارت دارای یک چیپ كامپیوتری است كه اطلاعات گواهینامه های مهارت افراد تا 20 گواهینامه در آن ثبت می شود.
وی به نحوه استعلام گواهینامه های مهارت از طریق این كارت هوشمند اشاره كرد و گفت: این كارت هوشمند به سیستم جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور به نشانی http://azmoon.portaltvto.com متصل است و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهادها و سازمان ها بدون نیاز به مكاتبات اداری و كاغذی به صورت آنلاین و آفلاین با وارد كردن كد شناسایی كه بر روی كارت درج شده در سامانه مذكور قابل انجام است.

 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن