تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816717845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبه‌گری باید منطق داشته باشد/مشکلات دولت را درک می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: شهردار تهران: مطالبه‌گری باید منطق داشته باشد/مشکلات دولت را درک می‌کنیم ایلنا: شهردارتهران گفت: مشکلات دولت را درک می‌کنیم چراکه معتقدیم؛ مطالبه‌گری باید منطق داشته باشد.
مطالبه‌گری باید منطق داشته باشد/مشکلات دولت را درک می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف امروز (سه‌شنبه) بهره‌برداری از نیمه شمالی خط ۳ متروی تهران گفت: در هر مراسم افتتاحیه خطوط مترو ما از دو قشر تشکر می‌کنیم، اولین قشر کارگران، مهندسان و طراحان مترو هستند که ده‌ها متر زیر زمین در هوا و شرایط سخت به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند. وی تاکید کرد: پول، مترو را نمی‌سازد و اینکه غیرت مهندسان و کارگران است که مترو ساخته می‌شود. شهردار تهران گفت: به خاطر یک سنگ که در مسیر ساخت مترو وجود داشت و پیشرفت کار را با مشکل مواجه کرده بود، در یک روز ۴۵۰ متر حفاری انجام شد تا کار به تاخیر نیفتد. از این رو باید از این قشر تشکر کرد. وی با اشاره به اینکه ساخت ایستگاه مترو زحمت زیادی برای شهروندان دارد، افزود: برای ساخت همین ایستگاه دو سال مردم این منطقه سختی کشیدند و سر و صدا و خاک را تحمل کردند. امروز باید از آن‌ها نیز تشکر کنیم. شهردار تهران تاکید کرد: موضوع حمل و نقل در شهر‌ها و کلان‌شهر‌ها یک حق اجتماعی و عمومی است همانگونه که می‌گوییم؛ آزادی و امنیت حق مردم است. حمل و نقل مناسب نیز حق مردم است. همه مسئولان وظیفه دارند؛ تلاش کنند تا این حق به مردم برسد. وی افزود: مردم در همه جای دنیا ۳۰ درصد هزینه حمل و نقل را پرداخت می‌کنند و بقیه آن از سوی مسئولان پرداخت می‌شود. قالیباف تاکید کرد: حمل و نقل اثرات زیادی در کشور دارد، از این رو شهرداری تهران حمل و نقل عمومی را در اولویت کاری خود قرار داده است. به گفته وی امروز هزینه جاری شهر و ۳۰ درصد بودجه شهرداری تامین می‌شود و ۷۰ درصد بودجه شهر متمرکز بر مسائل توسعه‌ای است که در این میان حمل و نقل عمومی بیشترین بودجه را به خود اختصاص می‌دهد. وی با بیان اینکه امروز یک کیلومتر مترو ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: بودجه سال ۹۴ شهرداری در مجلس ۲۷۵ میلیارد تومان بوده که تنها ۱۰۹ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است با این وجود ما مشکلات دولت را درک می‌کنیم و معتقدیم مطالبه‌گری باید منطق داشته باشد، اما بدون اینکه از جایی اعتباری کسب شود این خطوط مترو ساخته شدند. قالیباف گفت: ما این قول را می‌دهیم که اگر دولت با شهرداری همکاری کند که تاکنون نیز همکاری خوبی داشته، در شش ماهه اول سال ۹۶ ظرفیت حمل و نقل مترو را به ۱۰ میلیون نفر در روز برسانیم. قالیباف تاکید کرد: برای کار کردن یک دلیل و برای کار نکردن هزار دلیلی کافی است. دلیل ما برای کار کردن خدمت به مردم است و می‌دانیم که خدا این کار را می‌بیند. شهردار تهران خاطر نشان کرد: همانطور که این ملت، دولت و مسئولان توانست؛ تحریم ظالمانه امریکا را بشکند کار بزرگی انجام داده که قطعا در سایه همدلی و همراهی بوده است. متاسفانه مدیریت شهری در دولت‌های متعدد شناخته نشده است، اما مساله این است که می‌تواند بار بزرگی را از دوش دولت بردارد. وی افزود: همه مردم از ما توقع دارند که مشکل اقتصادی را برای آن‌ها حل کنیم، اما زمانی خوشحال می‌شوند که آثار آن را بر زندگی‌شان ببینند ما معتقدیم که با روحیه جهادی می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم. قالیباف خطاب به روحانی یادآور شد: در آغاز دولت یازدهم در جلسه دو نفره که با شما داشتم این نکته را عنوان کردم که باور من به عنوان شخصی انقلابی این است که اگر این دولت به هر دلیلی در کارش موفق نشود، اول مردم و سپس انقلاب آسیب می‌بیند و ما حاضر به صدمه‌ دیدن مردم و انقلاب نیستیم پس با همه عیوب در خدمت دولت هستیم.

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ ۱۳:۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن