تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمد خاتمی:‌«ولایت‌مداری» نقطه شاخص و خصوصیت اصلی آیت‌الله خزعلی بود‌


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: احمد خاتمی:‌«ولایت‌مداری» نقطه شاخص و خصوصیت اصلی آیت‌الله خزعلی بود‌
امام جمعه موقت تهران گفت: این عالم ربانی، انسان ولایی و عاشق امیرالمؤمنین (ع) و ارادتمند خاندان اهل بیت (ع) بود، نقطه شاخص و خصوصیت اصلی آیت‌الله خزعلی ولایت‌مداری ایشان بود.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله خزعلی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: برخی از افراد در پی منافع خویش هستند و تا زمانی دین را قبول دارند که منافع آن‌ها در خطر نباشد و اگر منافع آن‌ها با خطر مواجه شود، دین را کنار می‌گذارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: انسان‌های سست ایمان افرادی هستند که هنگامی که به مشکل می‌خورند به یادخداوند می‌افتند و زمانی که مشکل آن‌ها رفع شد، خداوند را فراموش می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خصوصیات انسان‌های مؤمن در قرآن‌کریم بیان کرد: خداوند در قرآن کریم تاکید کرد انسان‌هایی با ایمان هستند که تاآخر پای دین ایستاده‌اند و موضوعی آن‌ها را از دین دور نمی‌کند و تا آخر پای دین ایستادگی کرده و جان خویش را فدای دین می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا هیچ موضوعی ما را از دین‌داری منحرف نکند و در راه دین فداکار باشیم، عنوان کرد: مومنان واقعی انسان‌هایی هستند که دغدغه دین دارند و تا آخر پای دین ایستادگی می‌کنند که از نگاه قرآن کریم این انسان‌ها دارای ارزش بالایی هستند و خداوند به آن‌ها اجر و پاداش می‌دهد و رستگار می‌شوند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت‌الله خزعلی تصریح کرد: این عالم ربانی دارای فضائل بسیاری بود و فقیهی بود که در حوزه علمیه شناخته شده بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی به امام علی (ع) عشق می‌ورزید، افزود: این عالم ربانی انسان ولایی و عاشق امیرالمؤمنین (ع) و ارادتمند خاندان اهل بیت (ع) بود و نقطه شاخص و خصوصیت اصلی آیت الله خزعلی ولایت مداری ایشان بود.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: آیت‌الله خزعلی عاشق امام خمینی (ره) بود و همان عشقی که به امام راحل داشت یک جا نثار مقام معظم رهبری می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ولایت‌مداری آیت‌الله خزعلی عنوان کرد: آیت‌الله خزعلی در جریان فتنه 88 بسیار شکوهمند و قدم به قدم همراه مقام معظم رهبری حرکت کرد و به تبیین این فتنه عظیم پرداخت.

منبع: تسنیم


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن