تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815687411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران، با‌ثبات ترین کشور برای سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ایران، با‌ثبات ترین کشور برای سرمایه گذاری




وزیر بهداشت به هنگام امضای تفاهمنامه احداث کارخانه بزرگ تولید انسولین مدرن در ایران بوسیله هفتمین کمپانی مهم دنیا در تولید دارو در کشورمان گفت: ایران باثبات‌ترین کشور منطقه برای سرمایه‌گذاران دارویی جهان است.





خبرگزاری ایلنا: وزیر بهداشت به هنگام امضای تفاهمنامه احداث کارخانه بزرگ تولید انسولین مدرن در ایران بوسیله هفتمین کمپانی مهم دنیا در تولید دارو در کشورمان گفت: ایران باثبات‌ترین کشور منطقه برای سرمایه‌گذاران دارویی جهان است.

سیدحسن هاشمی در نشست امضای تفاهمنامه ساخت کارخانه بزرگ تولید انسولین مدرن بوسیله شرکت نووو نوردیسک دانمارک و سازمان غذا وداروی ایران اظهار کرد: بیماری دیابت بیماری مهلکی است که با توجه به کم تحرکی جوامع رو به افزایش است. به طوری که هم اکنون پنج میلیون ایرانی مبتلا به این بیماری هستند و پنج میلیون نفر دیگر نیز استعداد ابتلا به دیابت را دارند.

وی افزود: همچنین در کشورهای اطراف ایران آمار شهروندان مبتلایان به دیابت به دلیل نوع رژیم غذایی و شهرنشینی روز به روز بیش‌تر می‌شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: شرکت نووو نوردیسک دانمارک هفتمین کمپانی مهم دنیا در تولید دارو است و خوشحالیم این شرکت در ارزیابی‌های خود ایران را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده، زیرا ایران با ثبات‌ترین کشور منطقه است که نیروی جوان و با دانشی دارد و در سه دهه گذشته با وجود همه تحریم‌ها پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: در دوران جدید پساتحریم حتما باید روند واردات به ایران به طریقی باز شود که سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه دارو در ایران در کنار تامین دارو باعث انتقال دانش و کمک به نسل جوان و محقق و در نهایت تولید ثروت شود. به طوری که حتی واردات گذشته نیز باید شکل و شمایل آن تغییر کند و همچنین بتوانیم چنین محصولاتی را به کشورهای همسایه‌مان که حدود 15 کشور هستند، صادر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد کمپانی نووو نوردیسک بتواند تا پایان امسال بتواند به تعهدات خود عمل کند و در کوتاه‌ترین زمان محصولات این شرکت دانمارکی را در ایران مشاهده کنیم. زیرا دولت و مردم ایران به نتایج چنین تفاهمنامه‌هایی توجه دارند. همچنین سازمان غذا دارو نیز تا تحقق محصول نهایی این تفاهمنامه نظارت‌های لازم را داشته باشد.

مدیر منطقه ای شرکت نووونوردیسک هم در این نشست گفت: اجرای این پروژه حدود پنج سال به طول می انجامد و براساس برآوردهای صورت گرفته حدود 70 میلیون یورو معادل دوهزار و چهارصد میلیارد ریال در جمهوری اسلامی ایران بوسیله شرکت نووونوردیسک سرمایه گذاری انجام می شود و تولیدات این کارخانه با فناوری پیشرفته و منطبق بر استانداردهای بین المللی بوده که کیفیت بالا و قابل اطمینان بودن محصولات را تضمین می کند.

اوله مولسکوو افزود: ما مفتخریم که امروز متعهد به ساخت کارخانه بزرگ تولید دارو در داخل ایران می شویم و این تعهد نشان دهنده نگاه بلندمدت ما به همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. کشوری که طبق آمار رسمی انجمن بین المللی دیابت حدود پنج میلیون بیمار دیابتی دارد و ما با این سرمایه گذاری امکان دسترسی این افراد به انسولین های مدرن و با کیفیت بالا را برای افرادی که از محصولات ما استفاده می کنند ، فراهم می کنیم.

با بهره برداری از این واحد صنعتی دارویی در کشورمان برای 160 از افراد تحصیلکرده بطور مستقیم ایجاد اشتغال می شود.






تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن