تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806595865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله علم‌الهدي: اكنون ميدان حركت دشمن، فضاي مجازي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آيت‌الله علم‌الهدي: اكنون ميدان حركت دشمن، فضاي مجازي است
همايش سالانه مديران مسئول استاني مراكز سايبري بسيج با حضور مقامات كشوري و استان خراسان رضوي، هفته جاري در مشهد برگزار شد.
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين طي سخناني در اين همايش گفت: دشمن در همه عرصه‌ها در برابر ملت ايران متحمل شكست شده است.  سردار نقدي با بيان اينكه امروزه تمام اميد دشمن كنترل افكار عمومي جامعه است، افزود: جنگيدن در جبهه ادارك‌سازي و افكار عمومي براي دشمن از اهميت بالايي برخوردار است.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه لازمه رسيدن به اين مهم انجام كارهاي عميق و نفوذپذير است، تصريح كرد: در اين نبرد افكار نمي‌توان با يك كار سطحي نتيجه مطلوب را به دست آورد.  نقدي در ادامه بيان داشت: كسي كه مي‌خواهد پيروز ميدان شده و در اين جبهه گام بردارد، بايد ويژگي‌هاي مخاطب خود را به خوبي شناخته و زبان مشتركي بين خود و او پيدا كند.
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه بايد مخاطب خود را پيدا كنيم، ادامه داد: دشمن با استفاده از تمام ظرفيت‌هاي خود اين مهم را انجام داده و براساس ويژگي‌هاي ملت ايران براي ما برنامه‌ريزي مي‌كند.
وي عنوان كرد: بهبود وضعيت معيشت ملت ايران در ارتباط با امريكا، مهم‌ترين گذرواژه‌اي است كه امروز استكبار جهاني براي ادارك‌سازي آن در سطح جامعه برنامه‌ريزي كرده است.  نقدي با اشاره به اينكه تمام رسانه‌هاي دنيا هم اكنون به دنبال ايجاد اين تصور غلط در بين مردم ايران هستند، اظهار داشت: گذرواژه دومي كه دشمن بر ادارك‌سازي آن كار مي‌كند، زندگي با نشاط و سعادتمند و راحت و بدون دغدغه در پرتو آزادي فردي بي‌حد و سبك زندگي غربي است. وي افزود: اين دو گزاره شاهراه‌هاي دشمن در ورود به كشور هستند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پاسخ به اين پرسش كه حال وظيفه ما در برابر اين هجمه‌ها چيست، ادامه داد: بايد ابتدا مخاطب را شناسايي كرده و با زبان مشترك در پايين‌ترين سطح‌هاي آسيب‌پذير نفوذ كنيم.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه استكبار از ابتداي انقلاب اسلامي با تربيت و نفوذ نيروهايي سعي در مخدوش كردن عملكرد نظام در ذهن مردم داشته است، بيان كرد: بر اساس اخبار رسيده از كانادا، دولت كانادا از خاوري با ضريب امنيتي بالايي محافظت مي‌كند.  نقدي با بيان اينكه بايد در برابر اقدامات دشمن ابتكار عمل به خرج دهيم، گفت: براي اثرگذار بودن در برابر همجه‌هاي استكبار بايد همه در كنار هم باشيم و با زبان مشترك اين مهم را به سرانجام برسانيم.
امام جمعه مشهد نيز در ديدار با مدير و مسئولان مراكز سايبري بسيج اظهار داشت: امروز فضاي مجازي ميدان اصلي جنگ شده و فضاي واقعي با تحت تاثير قرار گرفتن از آن، پشت سر فضاي مجازي در حركت است.
آيت الله علم الهدي گفت: در مقابله با حوزه فضاي مجازي هم با دشمنان و مخالفان نظام اسلامي ايران روبه‌رو هستيم هم با برخي از سياسيون و مسئولان اجرايي كشور كه دانسته يا از روي جهل با جريانات ضد نظام هماهنگ شده‌اند.  وي بيان داشت: هدف استكبار عادي‌سازي رابطه با دشمن و كمرنگ نشان دادن ارزش‌هاي ديني در بين مردم است كه آن را نرماليزاسيون نام نهاده‌اند.  عضو مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: ميدان اين حركت دشمن فضاي مجازي است، زيرا در فضاي واقعي به دليل هزينه بالا و آماده نبودن الزامات موجود، نمي‌تواند ورود جدي داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اقدامات مركز سايبري سازمان بسيج مستضعفين اعلام كرد: نكته مهم اين است كه بايد اين مجموعه‌ها تقويت شوند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن