تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813006216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهزاده اماراتی در تجاوز به یمن کشته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شاهزاده اماراتی در تجاوز به یمن کشته شده است


تصاویر منتشر شده از فرزند حاکم دبی نشان می دهد که علت مرگ راشد بن محمد، سکته مغزی نبوده و او یکی از تلفات ارتش امارات در جنگ با مردم یمن محسوب می شود. شبکه های تلویزیونی منطقه ویدئویی را منتشر کردند که نشان می دهد راشد بن محمد، فرزند 34 ساله حاکم دبی در آخرین ساعات زندگی خود در میان نظامیان اماراتی در استان مارب یمن حضور داشته است. پیش از این، منابع یمنی خبر داده بودند که فرزند بزرگ حاکم دبی در حمله موشکی در مأرب از پا در آمده است.

"یمنی پرس" خاطرنشان کرد، "راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم" که به همراه گردان نظامیان متجاوز در استان مأرب حضور داشت، اخیرا در حمله موشکی نیروهای یمنی به همراه شماری از نیروهای متجاوز و مزدوران کشته شد. پس از انتشار این خبر، مقامات اماراتی دو روز پیش اعلام کردند راشد بن محمد پسر بزرگ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و ولیعهد امارات بر اثر سکته قلبی درگذشته و به همین علت، سه روزعزای عمومی اعلام کردند.

اما تصاویری که امروز منتشر شد، نشان می دهد که موضوع سکته قلبی صحت ندارد و این دروغ باهدف فریب افکار عمومی و جلوگیری از تضعیف روحیه اماراتی ها و سایر دولت های همپیمان آل سعود منتشر شده است. افکار عمومی کشورهای متجاوز به یمن، ازحضور سربازان خود در خاک یمن ناراضی هستند و خواستار بازگشت آنان به وطن هستند.

تصاویری که شبکه العالم به آنها دست یافته، نشان می دهد  که " راشد بن محمد" پسر بزرگ " راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم "حاکم دبی در کنار نیروهای این کشور در جنوب استان مأرب و احتمالا در منطقه صافر در جنوب استان مارب یمن بوده است.



راشد بن محمد در این فیلم درحال حمل تیربار و به همراه عناصر مسلح و یک نظامی اماراتی دیده می شود.

این منطقه چهارم ماه جاری هدف حمله موشکی قرار گرفت که طی آن دهها نظامی عضو ائتلاف تجاوز به یمن از جمله دست کم 45 نظامی اماراتی کشته شدند. از آنجایی که پنهان کردن خبر کشته شدن 34 نظامی برای امارات ممکن نبود، مقامات این کشور کشته شدن این تعداد از سربازان خود را تائید کرده و سه روز عزای عمومی اعلام کردند، اما خبر کشته شدن شاهزاده دبی را کتمان کردند و حدود دو هفته بعد، با ادعای سکته قلبی از درگذشت وی خبر داده و سه روز عزای عمومی جدید اعلام کردند.


سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن