تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان فارس به استقبال هفته دفاع مقدس رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هنرمندان فارس به استقبال هفته دفاع مقدس رفتند خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس از برگزاری ویژه برنامه های سی و پنجمین سالگردهفته دفاع مقدس درحوزه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری خبرداد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، بهزادمریدی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، هنرمندان، شاعران و فرهیختگان استان، به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری فعالیت هایی را در دستور کار خو دارد، افزود: ازجمله این فعالیتها می توان به نقدوبررسی کتاب دفاع مقدس،گفتگوی صمیمانه با خانواده شهدا،شعرخوانی و روایتگری دفاع مقدس،نمایشگاه پاکت نامه های دفاع مقدس و حضورهنرمندان عرصه موسیقی و سینما را دربرنامه های این ایام نام برد. مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی و معرفت دلاورمردان عرصه نبرد دفاع مقدس راهگشای پیروزی و سرمشق جامعه ایرانی است، افزود: در ششم مهرماه به مناسبت ایام سترگ دفاع مقدس، آیین پایانی نخستین جشنواره مطبوعات در رسانه های دفاع مقدس با همکاری بسیج رسانه برگزار می شود که در این برنامه نفرات برگزیده معرفی و تجلیل خواهندشد. بهزادمریدی اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس از چند کتاب مرتبط رونمایی می شود و همچنین هر روز فیلم های مربوط به این دوروان در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس، به نمایش در می آید. این مقام فرهنگی استان گفت: برگزاری نمایشگاه عکس حماسه سازان، 31 شهریور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز به مدت یک هفته برگزار و همچنین کتابخانه داریون نیز در هفته دفاع مقدس، افتتاح خواهد شد. دبیرشورای فرهنگ عمومی فارس با اعلام اینکه "پداخند" نامی است که برای شب طنز دفاع مقدس درنظرگرفته شده است، گفت: این مراسم پنج شنبه دوم مهرماه ساعت 19 و تالار فردوسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار می شود که دربرنامه یادشده رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند و خاطرات طنز خود از دوران حماسه آفرینی جبهه را تعریف می کنند. مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس به برنامه شب شعر و ادبیات دفاع مقدس به نام «یاد آسمان» نیز اشاره داشت و تصریح کرد:این آیین با همکاری کنگره شهید عباس دوران، شهرداری شیراز، کانون شهید احمد متوسلیان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کانون فرهنگی هنری شهید نوروز علیزاده ،کنگره سرداران و 15000 شهید استان فارس وحضور فرهیختگان، شاعران، نویسندگان، خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، 31 شهریور ساعت 19:30 در تالار حافظ فرهنگ و ارشادفارس،برگزارمیشود. مریدی ادامه داد: در این مراسم، رو نمایی نقد و بررسی کتاب ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نوشته استاد غلامرضا کافی، شاعر و نویسنده برجسته استان، شعرخوانی شاعران و روایتگری راویان دفاع مقدس انجام می شود و هنرمندان عرصه موسیقی و سینما از جمله اصغر تقی زاده، بازیگر فیلمهای دفاع مقدس حضور دارند و علیرضا قزوه شاعر برجسته کشور نیز شعر خوانی خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن