تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803021663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه معنويت، بصيرت و دشمن‌شناسي از دستاوردهاي دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۳ب.ظ)
فرمانده سپاه لرستان: توسعه معنويت، بصيرت و دشمن‌شناسي از دستاوردهاي دفاع مقدس است موج - خرم‌آباد - فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان گفت: توسعه معنويت، بصيرت، دشمن‌شناسي و همچنين تعميق دينداري و ساختن انسان‌هاي تراز قرآني از دستاوردهاي دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، سردار مرتضي کشکولي، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 31 شهريور، در مراسم رژه اقتدار نيروهاي مسلح لرستان در خرم‌آباد، گفت: دفاع مقدس و جنگ تحميلي ما منظومه‌اي از مفاهيم ارزشي و معنوي دارد و ما هر سال ايام‌الله و درس‌‌هاي دفاع مقدس را رونمايي مي‌کنيم.
وي با بيان اين‌که در طول دوران زندگي بشر، همواره درگيري‌ها و جنگ‌هايي به‌وقوع پيوسته است که در ميان اين جنگ‌ها، جنگ ما يک دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما منظومه‌اي است که توليدات و محصولاتي داشته است، کما اينکه اولين پرتو دفاع مقدس ما، تعميق دينداري، معنويت و ساختن انسان‌هاي تراز قرآني بوده است.
کشکولي، توسعه معنويت و بصيرت و دشمن‌شناسي را دستاورد ديگر دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اين دستاوردي است که شايد در کلاس‌هاي مدرسه، دانشگاه و حوزه به دست نيايد، کما اينکه پيدا کردن روحيه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم دستاورد ديگر دفاع مقدس ما بود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، نهادينه شدن روحيه استکبار ستيزي را پرتو ديگر دفاع مقدس ملت ايران دانست و ادامه داد: امروز شعار «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» به‌ عنوان يک هنجار سياسي در زندگي ما نهادينه شده است، کما اينکه تکيه به قدرت لايزال الهي و اتحاد و يکپارچگي مردم نشان‌دهنده مردمي بودن و مردم‌سالاري ديني در کشور ماست.
وي با اشاره به اين‌که اطمينان به نصرت الهي در اثر مقاومت و بهره‌گيري از فرمول‌هاي ديني و قرآني را از ديگر نتايج دفاع مقدس ما دانست و اظهار کرد: يکي ديگر از پرتوهاي دفاع مقدس، برداشتن چهره تزوير و ريا از چهره منافقين بود و ما امروز شاهد چهره واقعي و خبيث آل‌سعود هستيم که ادعاي نگهباني از حريم امن الهي و سقايي حجاج را دارند.
کشکولي با بيان اين‌که آيه واستقم کما ابر منشأ قرآني فرهنگ دفاع مقدس ما بود، يادآور شد: امروز گفتمان مقاومت به‌عنوان يک فرهنگ در کشور ما جا افتاده است به‌طوري‌که در فرهنگ اقتصاد نيز اقتصاد مقاومتي درمان مشکلات اقتصادي است، لذا اولين برنامه دشمن اين است که با ملت‌هايي که مي‌خواهند به اردوگاه دشمن بپيوندند به سختي مبارزه مي‌کند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گسترش کمي و کيفي جنگ نرم با استفاده از ماهواره و فضاي مجازي را برنامه ديگر دشمن دانست و ادامه داد: امروز دانشمندان ما کرکره برتري تکنولوژي غرب را پايين آوردند، به‌ طوري‌ که دشمن براي نفوذ در کشور و دانشمندان ما مي‌خواهد از ابزار مذاکره استفاده کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن