تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816505597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنای کشتی فرنگی بر بازگشت بنا باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بنای کشتی فرنگی بر بازگشت بنا باشد
کد خبر: ۵۳۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ - 21 September 2015


نتایج ضعیف کشتی فرنگی ایران در پنجاه و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که با یک نقره رضایی و ۲ برنز قادریان و اخلاقی و پنجمی عبدولی٬ چهارم شدن تیم ملی کشورمان را به همراه داشت باعث شد که بحث بازگشت محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی دوباره مطرح شده و اوج بگیرد.

به گزارش خانه ملت٬ رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ آمریکا برای کشتی فرنگی ایران نتایج خوبی در برنداشت و کسب 3 سهمیه المپیک 2016 ریو تنها رهآورد گوش شکسته‌های فرنگی‌کار کشورمان بود که زنگ خطر را برای این رشته که درخشش زیادی برای کاروان ایران در المپیک 2012 لندن دربرداشت به صدا درآورد.

اما افول تیم ملی کشتی فرنگی ایران که سال پیش موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شده بود و امسال با کسب (یک نقره و دو برنز) با ۳ پله نزول به رتبه چهارم رسید، اذهان را به سمت بازگشت محمد بنا سرمربی خوش سابقه کشتی فرنگی کشاند و این نکته را یادآور شد که اگر فرنگی‌کاران کشورمان بخواهند در المپیک ریو نیز مانند لندن خوش بدرخشند و مدال آوری کنند باید از فرصت کوتاه باقی مانده به المپیک نهایت بهره را ببرند و بنابراین بی‌شک استفاده از تجربه مربی اثرگذاری همچون بنا دراین برهه زمانی بیشتر احساس می‌شود.

قره سید: قهرها کنار گذاشته شود تا اتفاقات خوب رقم خورد

میرهادی قره‌سید رومیانی٬ عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید به اهمیت بازگشت بنا و رشد دوباره کشتی فرنگی اظهار داشت: قهرها باید کنار گذاشته شود تا اتفاقات خوب رقم خورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حتما باید از بنا درخواست کرد تا بازهم برای کمک به کشتی فرنگی به میدان آید٬ بیان داشت: در کشتی باید از همه توان استفاده و حتی اگر لازم بود از افراد دیگر درخواست همکاری کرد تا دوباره کشتی فرنگی جایگاه خود را به دست بیاورد٬ به نظر می‌رسد در این زمان باید از بنا استفاده شود تا شاهد درخشش دوباره فرنگی‌کاران باشیم.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیشینه ورزش کشور نشان می‌دهد که ایران در ورزش کشتی در مجامع بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد٬ کشورهایی هستند که آمده و از کشتی‌گیران ایرانی فنونی را یاد گرفته و گوی رقابت را ربوده‌اند و این امر نشان می‌دهد که ما در حفظ پیشینه و تاریخ خود در این عرصه، همت لازم را به خرج نداده و کم‌کاری کرده‌ایم.

وی افزود: شهرهای شمالی و آذری ایران اسلامی نشان داده‌اند که از لحاظ استیل بدنی  توان لازم را برای کسب قهرمانی دنیا را دارند و ارتقای این امر به تربیت٬ آموزش و فنون‌آموزی که از طرف فدراسیون باید انجام شود، برمی‌گردد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران نشان داده که در ورزش‌های انفرادی قوی است و توانسته سکوهای برتر را به خود اختصاص دهد؛ اما متأسفانه در این دوره مسابقات جهانی کشتی ملاحظه شد که با وجود پدیده‌ها به جایگاه خوب و در شأن کشتی کشور نرسیدیم و بنابراین در فدراسیون باید یک بازبینی اساسی صورت گیرد و از افرادی مانند محمد بنا استفاده کرده تا کشتی به جایگاه شایسته خود بازگردد.

اسدللهی: بنا امتحان خود را در هدایت کشتی فرنگی پس داده است

غلامرضا اسداللهی٬عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت بازگشت محمد بنا برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بر این‌که نباید منافع ملی فدای مسائل سلیقه‌ای٬جناحی و باندی شود تأکید کرد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز اضافه کرد: نباید گذاشت منافع ملی فدای مسائل سلیقه‌ای٬جناحی و باندی شود اما متأسفانه گاهی منافع ملی نادیده گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محمد بنا امتحان خود را در هدایت کشتی فرنگی پس داده و به لحاظ اخلاقی مورد تأیید است بنابراین باید به هر نحوی که شده او را نگه داشت و نگذاشت برود یا جذب کشور دیگری شود.

اسداللهی خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی درحال رشد و افتخارآفرینی بود ولی الان افول کرده؛ در حالی که نباید نتایج فرنگی‌کاران ایران این چنین باشد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت ضعیف وزیر ورزش در رأس ورزش کشور بیان داشت: باتوجه به این که استیضاح وزیر ورزش مطرح است وزاتخانه او باید دقت نظری بیشتری داشته باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن