تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه جذب 500 میلیارد ریال پرونده آبیاری تحت فشار در استان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی: زمینه جذب 500 میلیارد ریال پرونده آبیاری تحت فشار در استان وجود دارد خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر زمینه جذب 500 میلیارد ریال پرونده آبیاری تحت فشار در استان وجود دارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 11:05

خبرگزاری پانا+زمینه جذب 500 میلیارد ریال پرونده آبیاری تحت فشار در استان وجود دارد

به گزارش خبرنگار پانا، کریم مهری در جلسه مشترک با حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر زمینه جذب 50 میلیارد تومان پرونده آبیاری تحت فشار وجود دارد و مترصد وصول اعتبارات لازم است که امیدواریم هرچه زودتر تامین و اجرایی شود.
وی با اشاره به عملیات اجرایی پایاب سد دوش بناب، گفت: این پروژه در حال حاضر از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که فعلاً بدون اختصاص اعتبار طرح، تسهیلات عملیات زیربنایی از جمله خرید لوله برای لوله گذاری انجام شده است.
 مهری افزود: محلی برای شهرک گلخانه ای بناب پیشنهاد شده است که امید است جهت مطالعه طرح برای سال 95 اعتبار لازم تخصیص داده شود تا مشاوران طرح به لحاظ ضرورت این طرح در راستای مصرف بهینه منابع آبی و تولید در واحدهای متراکم، عملیات فیزیکی آن را به مرحله اجرا برسانند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با انتقاد از عملکرد دستگاه های متولی در امر قانون انتزاع وظایف که براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و بخشنامه دولت محترم مبنی بر انتقال وظایف تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی به سازمان جهادکشاورزی گفت: تاکنون در رابطه با مفاد قانونی انتقال امکانات اداری، ساختمانی و پرسنلی ، کوچکترین همکاری با این سازمان بعمل نیامده است.
نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدات محصول انگور در شهرستان و استان، برنامه ریزی شده و تسهیلات لازم در مورد صادرات کشمش در اختیار بهره برداران قرار گیرد تا کشاورزان زحمتکش بیشتر متضرر نشوند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی افزود: سازمان آب باید هرچه سریعتر بحث اختصاص آب در رودخانه های حوزه شهرستان و سهم حق آبه کشاورزان را مشخص کند تا اگر عملیات کانال کشی به مرحله اجرا درنیاید، زارعین بتوانند آب مورد نیاز را برداشت و جهادکشاورزی عملیات آبیاری تحت فشار را انجام دهد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن