تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818866496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه بسيج و شهيد ياسيني محل سنگين‌ترين ترافيک پايتخت در بارندگي اخير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰ب.ظ)
بزرگراه بسيج و شهيد ياسيني محل سنگين‌ترين ترافيک پايتخت در بارندگي اخير موج - مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري تهران، سنگين ترين ترافيک پايتخت را در بارندگي اخير، محدوه بزرگراه بسيج و شهيد ياسيني دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، همايون فتاحي، مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري تهران، در خصوص افزايش بار ترافيکي حين بارندگي در پايتخت، افزود: بارندگي سرعت تردد را کاهش داده و ترافيک را سنگين‌تر مي‌کند و ما در بارندگي اخير با اين معضل مواجه شديم.
به گفته وي مرکز کنترل ترافيک شهرداري تهران، آمادگي کامل خود را حين گزارش سازمان هواشناسي در خصوص بارندگي‌هاي اخير اعلام کرد.
وي مرکز کنترل ترافيک شهرداري تهران را در اطلاع‌رساني بارندگي‌هاي اخير پيشگام‌تر از ساير ارگان‌ها دانست و اظهار کرد: بعد از مشاهده ترافيک پايتخت بلافاصله از طريق دوربين‌ها حين بارندگي به ستاد بحران اطلاع‌رساني کرديم.
مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري تهران از تمهيدات مرکز در خصوص ترافيک مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ما نيروهاي نظارتي، تجهيزات و دوربين‌هاي هوشمند را جهت کاهش ترافيک مهر و آغاز بارندگي‌هاي پاييزي آماده کرديم.
فتاحي در خصوص تعمير دوربين‌هاي خراب شهر تهران گفت: ما دوربين‌ها و چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي که با خرابي روبرو بود، به تعمير آن‌ها پرداختيم تا با مشکلاتي از اين قبيل برخوردار نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن