تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805076696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبادله نخستين قرارداد سرمايه گذاري بخش خصوصي در حوزه‌ي آب رساني روستاهاي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱ب.ظ)
مبادله نخستين قرارداد سرمايه گذاري بخش خصوصي در حوزه‌ي آب رساني روستاهاي کشور موج-رشت-نخستين طرح آبرساني روستاهاي کشور با مشارکت بخش خصوصي در گيلان اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري گيلان، در آيين امضاي قراردادهاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در طرح‌هاي آب و فاضلاب کشور که با حضور وزير نيرو، استاندار گيلان و جمعي از مسوولان کشوري و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در سالن همايش‌هاي شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد. نخستين قرارداد سرمايه گذاري بخش خصوصي در حوزه‌ آب رساني روستاهاي کشور بين مديران عامل آب و فاضلاب روستايي گيلان و گروه سرمايه‌گذار مبادله شد.
استاندار گيلان در پايان اين مراسم گفت: بر اساس اين قرارداد که براي نخستين بار در کشور انجام مي‌پذيرد بخش خصوصي براي اجراي طرح آبرساني در آستانه‌ي اشرفيه 80 ميليارد ريال سرمايه گذاري کند.
نجفي گفت: با اجراي خطوط انتقال شبکه‌ي توزيع و انشعابات، آب مورد نياز 12 روستاي اين شهرستان به ظرفيت 3 هزار و 123 مترمکعب در شبانه روز تأمين مي‌شود.
وي با بيان اين که اين قرارداد به صورت BOT‌ اجرا مي‌شود گفت: دولت به مدت 20 سال خريد تضميني آب اين طرح را انجام مي‌دهد و پس از اين مدت نيز تأسيسات ايجاد شده به آب و فاضلاب روستايي گيلان تحويل داده مي‌شود.
نماينده عالي دولت در گيلان با بيان اين که طرح‌هاي آماده‌ي واگذاري به بخش خصوصي در روستاها مشخص شده است گفت: طرح هاي ديگري نيز در حال انجام تشريفات قانوني براي واگذاري است.
نجفي خاطر نشان کرد: دولت مصمم است عقب ماندگي گيلان در حوزه‌ي آب روستايي را جبران کند و بر همين اساس نيز شاخص بهره مندي روستاهاي گيلان از آب آشاميدني بهداشتي در پايان سال 91، 62 درصد بود که هم اکنون اين شاخص به 71درصد رسيده است.
دکتر نجفي با اشاره به آب رساني به 220 روستا در 2 سال گذشته افزود: طرح آب رساني به 285 روستا نيز هم اکنون در دست اقدام است.
وزير نيرو نيز در آيين امضاي قراردادهاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در طرح‌هاي آب و فاضلاب با بيان اين مطلب که بخش خصوصي در سال گذشته با بيش از 1200 ميليارد تومان و امسال نيز با انعقاد 20 قرارداد جديد به شيوه BOO و BOT با بيش از 1500 ميليارد تومان در طرح‌هاي آب و فاضلاب مشارکت کرده است، اظهار داشت: مجموع طرح‌هايي که با اين شرايط در کشور در حال اجراست بيش از چهار هزار و 500 ميليارد تومان خواهد بود.
مهندس حميد چيت‌چيان تاکيد کرد: 114 طرح جديد که با همين شيوه اجرايي خواهند شد در مرحله مناقصه است.
وي با بيان اين که يکي از طرح‌هاي محوري دولت تدبير و اميد واگذاري طرح‌ها به بخش خصوصي است ادامه داد: در چارچوب ايده جديدي که مورد اهتمام بسياري از کشورهاي پيشرفته دنيا است، ورود و مشارکت بخش خصوصي و دولت است که وزارت نيرو نيز تلاش دارد به آن تحقق بخشد.
وزير نيرو هدف از به اجرا درآمدن 99 طرح به‌صورت مشارکت بخش خصوصي و دولت در حوزه آب و فاضلاب را ارتقاي سطح کمي و کيفي خدمات دانست و افزود: با توجه به محدوديت منابع مالي دولت، ورود بخش خصوصي به منظور سرمايه گذاري در اين طرح‌ها باعث افزايش سرعت و پيشرفت کارها شده به‌طوري که پروژه‌اي که قرار است با منابع مالي دولت در طي 20 سال به اتمام برسد، با مشارکت بخش خصوصي در سه سال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي مشارکت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در طرح‌هاي آب و فاضلاب را علاوه بر کم شدن طول دوره به دليل افزايش سرعت کار، ارتقاي کيفيت و رفاه زندگي مردم دانست و در ادامه عنوان کرد: نبايد براي کارهاي زيربنايي و نيازهاي اصلي جامعه صرفاً به منابع دولتي اتکا داشته باشيم.
مدير عامل آب و فاضلاب روستايي گيلان نيز گفت: با اجراي طرح آب رساني به 12 روستاي آستانه‌ اشرفيه 6 درصد بهره مندي روستاهاي اين شهرستان از آب آشاميدني سالم از 82 درصد به 100 درصد افزايش مي يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن