تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر گونه سرمايه‌گذاري براي حوزه‌هاي علميه باعث تقويت انقلاب اسلامي خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۲ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: هر گونه سرمايه‌گذاري براي حوزه‌هاي علميه باعث تقويت انقلاب اسلامي خواهد شد موج - خرم آباد - نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: هر گونه سرمايه‌گذاري براي حوزه‌هاي علميه باعث تقويت انقلاب اسلامي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان مدرسه علميه رضويه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که امروز يکي از منويات مقام معظم رهبري در استان لرستان شکل گرفته است، گفت: يکي از منويات رهبر معظم انقلاب، تقويت حوزه‌هاي علميه و گسترش کيفي و کمي طلاب و اساتيد مي‌باشد.
وي تعليم کتاب، آموختن مسائل ديني به مردم و مرزباني از اعتقادات مردم را وظيفه روحانيت دانست و يادآور شد: امروز در استان لرستان ما شاهديم که چهار مدرسه علميه برادران و دو مدرسه علميه خواهران فقط در شهر خرم‌آباد به‌ وجود آمده است.
ميرعمادي ساخت مدارس علميه و تربيت طلاب را باقيات صالحات و منشأ خير و برکت براي جامعه دانست و اظهار کرد: تعليم کتاب و حکمت، آموزش دستورات دين و نشر آن‌ها و تربيت طلاب بزرگ‌ترين خدمت به نظام و انقلاب است؛ زيرا طلاب حافظان و مرزبانان دين و انقلاب هستند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان يادآور شد: بعد از سي و هفت سال از عمر با برکت نطام مقدس جمهوري اسلامي ايران تمام گزينه‌ها بر عليه ما ناکارآمد بوده است و امروز دشمن به‌ سمت القاي شبهه و نفوذ فرهنگي روي آورده است و مي‌خواهد اعتقاد مردم و دين مردم را فاسد کند اما علما و طلاب ما مرزبان دين و فرهنگ ما هستند.
امام جمعه مردم خرم‌آباد با بيان اين‌که هر گونه سرمايه‌گذاري براي حوزه‌هاي علميه باعث تقويت انقلاب اسلامي خواهد شد، يادآور شد: اين مدرسه در سه فاز پيش‌بيني شده است که فاز اول، همين حجره‌ها و خوابگاه‌هايي هستند که امروز به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي فاز دوم اين پروژه را شامل مدارس و حجره‌هاي پيش‌بيني شده دانست و افزود: فاز سوم پروژه مربوط به سالن کنفرانس، سالن غذاخوري و مسجد مي‌باشد، به‌ طوري‌ که در مجموع پروژه 500 نفر طلبه شب خواب ظرفيت پذيرش دارد و در صورت تکميل سه فاز آن اين مدرسه، بزرگ‌ترين مدرسه علميه در غرب کشور خواهد بود.
وي با بيان اين‌که آن‌چه ساخته شده است 103 حجره است که طي دو سال و نيم به مرحله افتتاحيه رسيده است، ادامه داد: اين مدرسه به‌عنوان مدرسه جامع در استان است که از پايه اول تا خارج و رشته‌هاي تخصصي در آن پيش‌بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن