تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر آمانو به تهران با هدف حل مساله پارچين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۵ق.ظ)
يک رسانه آمريکايي مدعي شد؛ سفر آمانو به تهران با هدف حل مساله پارچين موج - يک رسانه آمريکايي در خصوص سفر آمانو به تهران گفت: اين سفر تلاشي براي حل مساله پارچين است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، فردريک دال، سخنگوي آژانس بين المللي انرژي اتمي در خصوص سفر يوکيو آمانو، مدير کل اين آژانس به تهران، گفت که اين سفر با هدف حل مسائل باقي مانده در گذشته انجام مي شود.
سايت ان بي سي (NBC) مدعي شد: بازرسي از سايت پارچين و انجام گرفتن برخي مصاحبه ها از جمله موارد و ابهاماتي است که بيش از يک دهه آژانس درگير آن بوده است.
برخي رسانه ها نيز روز جمعه و به نقل از آسوشيتدپرس مدعي شدند، يوکيا آمانو، مدير کل آژانس بين المللي انرژي اتمي، قصد دارد به منظور انجام گفت و گو با مقامات و دانشمندان ايراني درباره فعاليت هاي مورد ادعاي مرتبط با تسليحات هسته اي، به تهران سفر کند.
بهروز کمالوندي سخنگوي سازمان انرژي اتمي در واکنش به اين خبر گفت: «برخي از رسانه هاي بين المللي با اهداف خاص، خبرهاي جهت داري را منتشر مي کنند که اين روش، تازگي ندارد.»
براساس نقشه راه توافق شده ميان ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي، تمامي اقدامات تا تاريخ 15 اکتبر 2015 (23 مهر) با هدف حل تمامي مسائل حل‌نشده گذشته و حاضر، آن گونه که در ضميمه گزارش 2011 مدير کل (GOV/2011/65) تعيين شده، تکميل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن