تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص وام‌هاي 15 ميليون توماني با کارمزد 5 درصد به بازسازي مناطق سانحه ديده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
اختصاص وام‌هاي 15 ميليون توماني با کارمزد 5 درصد به بازسازي مناطق سانحه ديده موج - معاون مسکن روستايي و بازسازي مناطق سانحه ديده کشور گفت: در سال جاري 3000 ميليارد تومان تسهيلات مقاوم‌سازي در قالب وام‌هاي 15 ميليون توماني با کارمزد 5 درصد در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عزيزاله مهديان، معاون مسکن روستايي و بازسازي مناطق سانحه ديده کشور، افزود: 64 هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که از اين ميزان 37 هزار روستا بالاي 20 خانوار است.
وي بيان کرد: از ابتداي سال 84 تاکنون 13 هزار ميليارد تومان براي مقاوم‌سازي يک‌ميليون و 480 واحد مسکوني روستايي پرداخت شده است.
معاون مسکن روستايي و بازسازي مناطق سانحه ديده تصريح کرد: در ابتداي برنامه پنجم که از سال 84 در کشور آغاز شد در سطح کشور 85 درصد مسکن روستايي غير مقاوم بودند.
مهديان عنوان کرد: از سال 84 تاکنون هر سال 200 هزار واحد مسکن مقاوم‌سازي شده که تاکنون 40 درصد از واحدها مقاوم‌سازي شده است.
وي ادامه داد: بعد از گذشت 10 سال با پرداخت تسهيلات ارزان قيمت، تسهيلات 2 ميليون واحد مسکوني تأمين شده است.
معاون مسکن روستايي و بازسازي مناطق سانحه ديده عنوان کرد: از اين تعداد يک‌ميليون و 690 هزار واحد با بانک‌ها عقد قرارداد بسته که از اين ميزان واحد حدود يک‌ميليون و 470 هزار واحد آماده سکونت مردم هستند.
مهديان بيان کرد: تاکنون 370 هزار واحد مسکوني آسيب‌ ديده توسط بلاياي طبيعي در روستاها در سطح کشور نوسازي شده است.
وي افزود: در سطح کشور پنج ميليون و 200 هزار واحد مسکوني وجود دارد.
معاون مسکن روستايي و بازسازي مناطق سانحه ديده تصريح کرد: در سال جاري 3000 ميليارد تومان تسهيلات مقاوم‌سازي در غالب وام‌هاي 15 ميليون توماني با کارمزد 5 درصد در نظر گرفته شده است.
مهديان اضافه کرد: 200 هزار واحد در سال جاري براي مقاوم‌سازي در برنامه گنجانده شده که از اين تعداد تاکنون 50 هزار واحد با بانک‌ها قرارداد منعقد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن