تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصيه اميرعبداللهيان به امارات/واکنش ايران به ادعاهاي مقام آمريکايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۴ق.ظ)
توصيه اميرعبداللهيان به امارات/واکنش ايران به ادعاهاي مقام آمريکايي موج-معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه گفت: به دوستان اماراتي توصيه مي کنيم رويکرد برادري و همسايگي را جايگزين اتهامات بي اساس عليه ايران کنند.
به گزارش خبرگزاري موج،حسين اميرعبداللهيان در واکنش به اظهارات چند روز اخير «مارک تونر» سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا که گفته بود «امارات و آمريکا بر لزوم ادامه همکاري براي مقابله با رفتارهاي بي ثبات کننده ايران توافق دارند.» بيان کرد: به دوستان اماراتي توصيه مي کنيم رويکرد برادري و همسايگي را جايگزين اتهامات بي اساس عليه ايران کنند.
وي اين ادعاهاي مقام آمريکايي را مداخله گرايانه، فرافکنانه و غيرواقعي دانست و تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران ثابت کرده با سازنده ترين نيت ها در قبال منطقه رفتار مي کند.
اميرعبداللهيان در ادامه به حملات ائتلاف به رهبري آل سعود به يمن اشاره و خاطرنشان کرد: امارات به جاي ارسال سلاح به يمن، دارو و غذا براي مردم مظلوم اين کشور ارسال کند.
معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه همچنين تاکيد کرد: اين کشور حاشيه خليج فارس به جاي تقويت رويکرد نظامي، به تحقق تقويت روند سياسي در يمن و منطقه کمک کند.
وي خاطرنشان کرد: در فرصت پس از توافق هسته اي، امارات مي تواند نقش فعال و سازنده در حوزه توسعه همه جانبه همکاري هاي تجاري و اقتصادي با ايران را بيش از پيش تحکيم بخشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن