تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816655075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن ناشنوايان در روز ششم مهر ماه امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۸ب.ظ)
مديرکل بهزيستي گيلان خبر داد: برگزاري جشن ناشنوايان در روز ششم مهر ماه امسال موج - رشت - مديرکل بهزيستي گيلان از برگزاري جشن ناشنوايان در روز ششم مهر ماه امسال در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدرضا پارسي امروز در نشست خبري در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان گيلان به مناسبت فرارسيدن روز جهاني ناشنوايان افزود : اين تعداد از کودکان گيلاني از سال 87 آغاز کاشت شنوايي حلزون تاکنون تحت اين عمل مهم قرار گرفتند.
وي سن طلايي براي کاشت حلزون را زير شش سال عنوان و اظهار کرد : براي کاشت حلزون شنوايي 20 ميليون تومان از سوي هيات امناي ارزي مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، دو تا سه ميليون تومان توسط بهزيستي و بين سه تا شش ميليون تومان از سوي خانواده ها هزينه مي شود.
وي اجراي طرح غربالگري شنوايي نوزادان را از برنامه هاي بهزيستي در گيلان عنوان و تصريح کرد : در اجراي اين طرح کشوري، نوزادان متولد شده در بيمارستان ها به لحاظ شنوايي معاينه مي شوند.
مديرکل بهزيستي استان گيلان خاطر نشان کرد : سال گذشته، 600 عدد سمعک و 30 هزار باتري سمعک براي درمان ناشنوايان و پيشگيري از بروز شدت آن توزيع شده است.
وي در ادامه به ارايه ساير خدمات بهزيستي گيلان براي ناشنوايان و کم شنوايان در استان اشاره و اظهار کرد : در زمان حاضر ، 35 دانشجوي ناشنوا و کم شنوا از مقطع کارداني تا دکتري کمک هزينه تحصيلي دريافت مي کنند.
پارسي از برگزاري جشن ناشنوايان در روز ششم مهر ماه خبر داد و يادآور شد : اين جشن به مناسبت روز جهاني ناشنوايان در سالن يادگار امام (ره) رشت برگزار مي شود.
وي خاطر نشان کرد : همچنين با همکاري شهرداري رشت در عصر روز ششم مهر ماه برنامه اجراي سرود ناشنوايان در پياده راه علم الهدي رشت با هدف ايجاد نشاط اجتماعي ، ارايه توانمندي هاي اين قشر و تغيير نگرش جامعه نسبت به ناشنوايان برگزار مي شود.
وي تعداد ناشنوايان تحت پوشش بهزيستي گيلان را پنج هزار و 122 نفر عنوان و اضافه کرد : اين تعداد از طريق سه انجمن غيردولتي شامل يک کانون ناشنوايان مرکز رشت ، ناشنوايان شرق و کانون ناشنوايان غرب خدمات دريافت مي کنند.
پارسي با بيان اين که يک مرکز غيردولتي خانواده و کودک ناشنوا در رشت به نام (گويا) فعال است، يادآور شد : در اين مراکز مداخلات زودهنگام ، تربيت شنيداري و گفتار درماني و خدمات حرفه آموزي ارايه مي شود.
هشتم مهر ماه روز جهاني ناشنوايان است.

*زنگ مهر در مهدهاي کودک نواخته مي شود
مديرکل بهزيستي گيلان از به صدا درآمدن زنگ مهر در مهدهاي کودک استان همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد در اول مهر خبر داد.
وي با اشاره به جايگاه ويژه مهدهاي کودک براي سازمان بهزيستي بيان کرد : کودکان در اين مهدها قبل از ورود به مدرسه از نظر فرآيند رشد روانشاختي و مهارت هاي ارتباطي به لحاظ اجتماعي شدن آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند بنابراين از اهميت ويژه اي برخوردارند.
پارسي تصريح کرد : استعداد و توانايي کودکان به لحاظ فعاليت هاي اجتماعي و مهارت هاي ارتباطي در مهدهاي کودک ارتقاء مي يابد و براي زندگي شاداب تر و موفق تر آنها زمينه سازي مي شود.
در زمان حاضر ، 543 مهدکودک شهري، روستايي و حاشيه شهر در استان گيلان فعال است که بيش از 16 هزار کودک در اين مهدها نگهداري مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن