تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف:بوداپست نقش خود را در زمینه مهاجران ایفا کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قالیباف:بوداپست نقش خود را در زمینه مهاجران ایفا کند
شهردار تهران با اشاره به سفر آینده نخست وزیر مجارستان به کشورمان، گفت: این سفر فرصت همکاری های هرچه بیشتر پایتخت های خواهرخوانده ایران و مجارستان را فراهم می کند.
به  گزارش نامه نیوز، محمدباقر قالیباف عصر چهارشنبه در دیدار با ایشتوان تارلوش شهردار بوداپست افزود: بستر همکاری های گسترده در عرصه های فرهنگ، هنر، فنی و مهندسی، عمرانی، محیط زیست و خدماتی بین دو شهر فراهم است.


وی با بیان اینکه کمیسیون همکاری های مشترک در راستای پیمان خواهرخواندگی تهران و بوداپست تشکیل خواهد شد گفت: تا پیش از بازگشت به تهران، اعضای ایرانی این کمیسیون را تعیین و معرفی می کنم.


شهردار تهران به تلاش های موثر سفیر ایران در مجارستان در زمینه گسترش مناسبات دو کشور اشاره کرد و افزود: این اقدامات فرصت همکاری های بیشتر شهرداری های تهران و بوداپست را فراهم کرده است.


قالیباف بر آمادگی کامل مجموعه تحت امر خود برای توسعه همکاری ها با شهرداری بوداپست تاکید کرد.


* شهرداری بوداپست نقش خود را در خصوص آوارگان مهاجر به خوبی ایفا کند
شهردار تهران با بیان اینکه امروز شاهد وقوع فجایعی تلخ در منطقه خاورمیانه هستیم که دامنه آن به اروپا کشیده شده تاکید کرد: وظیفه ماست که به این مردم آسیب دیده کمک و تلاش کنیم تا بحران منطقه خاورمیانه هرچه زودتر از طریق راه های صلح آمیز حل و فصل شود.
قالیباف خاطرنشان کرد: کشور مجارستان نیز نسبت به موضوع مهاجرت آوارگان همین دیدگاه را داشته و با نگاه انسانی به این پدیده می نگرد.


وی با اشاره به اینکه بحران های خاورمیانه مهاجرت و آوارگی مردم این منطقه به خصوص سوریه را در پی داشته است ابراز امیدواری کرد شهرداری بوداپست نیز نقش خود را نسبت به این مردم آسیب دیده به خوبی ایفا کند.


محمدباقر قالیباف شهردار تهران به دعوت شهردار بوداپست و به منظور آغاز فعالیت کمیته خواهرخواندگی تهران و بوداپست ظهر چهارشنبه وارد مجارستان شد.


شهردار تهران در بدو ورود به پایتخت مجارستان مورد استقبال رسمی ایشتوان تارلوش شهردار بوداپست و سفیر ایران در مجارستان قرار گرفت.


بازدید از شرکت واترورتز بوداپست (شرکت آب و فاضلاب)، تصفیه خانه مرکزی این شرکت، مراکز حمل و نقل بوداپست، ملاقات با وزیر امور تجارت و امور خارجه مجارستان، رییس مجلس این کشور و دیدار از پروژه های فرهنگی پایتخت مجارستان از جمله برنامه های سفر سه روزه قالیباف به مجارستان است.


ایشتوان تارلوش شهردار بوداپست چهاردم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت چهار روز به ایران سفر کرد که در جریان این سفر پیمان خواهرخواندگی تهران و بوداپست امضا شد.


منبع: ایرنا


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن