تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805340822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدهای جمهوری‌خواه علیه ایران به صف شده‌اند/ ایرانی‌ها چه می گویند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
نامزدهای جمهوری خواه  نامزدهای جمهوری‌خواه علیه ایران به صف شده‌اند/ ایرانی‌ها چه می گویند؟

سی ان ان گزارش داد؛
نامزدهای جمهوری‌خواه علیه ایران به صف شده‌اند/ ایرانی‌ها چه می گویند؟
«ما آنچه جمهوری خواهان برای گفتن در مورد ایران داشتند را شنیدیم؛ اما ایرانی ها در مورد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا چه فکر می کنند؟»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خبرنگار "سی ان ان" (CNN) در تهران، گزارشی از دیدگاه مردم ایران نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا تهیه کرده که به صورت گسترده ای مورد توجه مخاطبان این رسانه آمریکایی قرار گرفته است.     این گزارش تحت عنوان "آنچه مردم ایران پس از دیدن تصاویر نامزدهای جمهوری خواه به ما گفتند" منتشر شده است.     در ابتدای این گزارش با اشاره به دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا که بعد از ظهر روز چهارشنبه به میزبانی شبکه "سی ان ان" برگزار شد، آمده است: «نامزدهای جمهوری خواه ممکن است بیشتر وقت خود را در مناظره روز چهارشنبه به پریدن به یکدیگر در مسائل مختلف از جمله ماری جوانا، مهاجرت، سقط جنین و مالیات صرف کرده باشند اما مقدار زیادی از زمان خود را نیز به موضوع مورد علاقه شان در سیاست خارجی یعنی توافق هسته ای اختصاص دادند.     از "دونالد ترامپ" گرفته که هم اکنون نامزد پیشتاز این حزب است تا "تد کروز" که در نظرسنجی ها کمترین رای را دارد، تمامی کاندیداها به صف شدند تا یکی پس دیگری با کوبیدن توافق هسته ای ایران، به سیاست خارجی خود اعتبار بخشند.»         "فردریک پلایتگن" گزارشکر "سی ان ان" در ادامه گزارش خود می نویسد: «ما آنچه جمهوری خواهان برای گفتن در مورد ایران داشتند را شنیده ایم؛ اما ایرانی ها در مورد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا چه فکر می کنند؟     ما امروز مردم را در خیابان های شهر تهران متوقف کردیم و با نشان دادن تصاویر چهار تن از برجسته ترین نامزدهای آمریکایی، پرسیدیم که آیا آن ها را می شناسند و پاسخشان به مواضع آن ها در رابطه با ایران چیست؟     ایرانی ها اخبار سیاسی بین المللی را به دقت دنبال می کنند و همه آن ها "ترامپ" را می شناختند. بیشتر آن ها "جب بوش" را نیز می شناختند اما چیزی در رابطه با "کارلی فیورینا" و "بن کارسون" نمی دانستند. اما آنچه آنها به ما گفتند از این قرار است:    

دونالد ترامپ: میلیارد، غول املاک و مستغلات و مجری سابق برنامه تلویزیونی "کار آموز"     ایرانی ها با دیدن تصویر او می گویند: "من این تصویر را دوست ندارم ... او یک مجری تلویزیونی است. نامش دونالد ترامپ است؛ برنامه هایش را دیده ام؛ جالب نبود." "من او را می شناسم و علاقه ای به او ندارم چرا که برای مردم فقیر اهمیتی قائل نیست." "همونی نیست که توی کار املاکه؟ یه همچین چیزی توی ذهنمه؛ پس نباید به درد سیاست بخوره ..." یکی از مصاحبه شوندگان نیز به مدل موی او اشاره می کند.     اما آنچه او روز چهارشنبه در مورد ایران گفت: "توافق هسته ای وحشتناک بود. توافقی بی کفایت که تا کنون مانند آن را ندیده ام. یکی از بدترین قراردادهایی که تا کنون با آن برخورد کرده ام ... ما در رابطه با ایران صحبت می کنیم؛ آن ها بازیگرانی بد هستند و اتفاقات بدی در حال رخ دادن است."     و آنچه ایرانیان فکر می کنند: "من فکر می کنم او کاملا در اشتباه است. این توافقی خوب است." "من فکر می کنم موضع او در رابطه با توافق درست نیست."    

جب بوش: برادر و پسر رئیس جمهورهای سابق و فرماندار سابق ایالت فلوریدا     ایرانی ها با دیدن تصویر او می گویند: "خدای من! برادر و پدرش افتضاحات بزرگی به بار آوردند." "به خاطر نمی آورم ... برادر بوش نیست؟" "او شبیه بوش هست؛ جوانترین بوش. اسمش را نمی دانم؛ زیاد به این بازی های سیاسی علاقه ندارم."     اما آنچه او روز چهارشنبه در مورد ایران گفت: "پاره کردن توافق هسته ای نمی تواند یک راهبرد باشد؛ ما باید برای شیوه تقابل با ایران راهبرد داشته باشیم و اولین چیزی که باید انجام دهیم، نشان دادن تعهدمان به اسرائیل است ... و اینکه مطمئن شویم آن ها پیچیده ترین تسلیحات را در اختیار دارند تا این اخطار را به ایران بدهیم که ما پشتیبان اسرائیل هستیم."     و آنچه ایرانیان فکر می کنند: "سیاست های او کمی معتدل تر از ترامپ است اما شاید این موضوع به ایده های و بستگی داشته باشد ... او به طور مستقیم با توافق مخالفت نمی کند اما حامی اسرائیل است."    

کارلی فیورینا: مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ پی     ایرانی ها با دیدن تصویر او می گویند: "هیلاری؟ نه، نمی شناسمش" "او مدیر سابق شرکت اچ پی هست ... فیو یه چیزی ... اسمشو فراموش کردم" "نانسی پلوسی هست؟"     اما آنچه او روز چهارشنبه در مورد ایران گفت: روز اول کاری ام در دفتر ریاست جمهوری، دو تماس تلفنی خواهم گرفت: اولین تماس با دوست خوبم "بی بی نتانیاهو" است تا به او اطمینان دهم ما در کنار اسرائیل ایستاده ایم. دومین تماس نیز با رهبر عالی ایران خواهد بود تا بگویم در صورتی که ایرانی تمام سایت های نظامی و هسته ای خود را برای بازرسی هر زمانی و هر مکانی بازرسان ما نگشایند، ما چرخش پول ایران در سیستم مالی جهانی را تا جایی که امکان دارد سخت خواهیم کرد.     و آنچه ایرانیان فکر می کنند: "او نیز به سختی در اشتباه است ... مانند ترامپ اشتباه فکر می کند" "نباید هیچ چیز دیگری علیه ایران [پس از توافق] وضع شود. ایران هر کاری می توانسته انجام داده است؛ ما مردمی صلح طلب هستیم و حکومتمان نیز صلح جو است و ما با توافق موافقیم."    

بن کارسون: جراح مغز و اعصاب مشهور   ایرانی ها با دیدن تصویر او می گویند: "نظری ندارم" "اسمش رو شنیدم اما عکسش رو تا حالا ندیده بودم ... او دومین نامزد جمهوری خواهان در نظرسنجی ها است." "نه! نمی شناسمش"     اما آنچه او در مورد ایران گفته است: "توافق هسته ای امیدی کاذب است. این توافق دستور العمل برای یک فاجعه و اولین گام سرنوشت ساز به سوی مسابقه تسلیحات هسته ای دیوانه وار در خاورمیانه است."     و آنچه ایرانیان فکر می کنند: "آن ها فقط حرف می زنند اما فکر می کنم که آن ها نمی توانند [در صورت رای آوردن]، آنطور که دوست دارند عمل کنند."      

  506  


لینک


۲۷/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن