تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای جدید نتانياهو درباره توافق ايران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادعای جدید نتانياهو درباره توافق ايران
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد مبارزه با واشینگتن بر سر توافق ایران به نفع این رژیم بوده است.
باشگاه خبرنگاران: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه گفت مبارزه با واشینگتن بر سر توافق ایران نه تنها به روابط با آمریکا صدمه نزده بلکه به منافع اسرائیل نیز کمک کرده است.

نتانیاهو مدعی شد: "نبرد با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بر سر توافق ایران نه تنها به رابطه اسرائیل و آمریکا صدمه نزده است بلکه در واقع این فرایند درجهت منافع اسرائیل صورت گرفته است چرا که حامیان این توافق اکنون ضرورت مبارزه با تجاوز منطقه ای ایران و تقویت اسرائیل را درک می کنند."

از زمان آغاز مذاکرات هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی و حتی پس از تائید و حمایت شورای امنیت سازمان ملل از نتیجه مذاکرات، لحن نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدیدآمیز بوده است.

نتانیاهو ماه مارس و بدون دعوت رسمی دولت باراک اوباما، در کنگره آمریکا علیه توافق هسته‌ای با ایران سخنرانی کرد، سخنرانی که روابط دو طرف را سردتر کرد.

نتانیاهو امیدوار بود که مخالفت نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره با توافق هسته‌ای ایران مانع تصویب متن برجام شود؛ اما دولت اوباما توانست حمایت مورد نیاز سناتورهای دموکرات را برای اجرای برجام را به دست آورد.





تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن