تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821277881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شاخص كل بازار سهام در بورس تهران افزايش يافت
اقتصاد. ماليه. سرمايه
در معاملات روز يكشنبه بازار سهام شاخص بورس(سود نقدي و قيمت)با ‪۲۶۱/۲۸‬ واحد افزايش به ‪ ۳۸‬هزار و ‪ ۳۸‬رسيد و شاخص قيمت در پايان معاملات روي عدد ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۴۸۴‬متوقف شد كه نسبت به آخرين روز معاملاتي قبل از آن ‪۶۴/۷‬ واحد افزايش داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان معاملات امروز شاخص تابلوي اصلي با ‪۲/۲۸‬ واحد افزايش به ‪۹‬هزار و ‪ ۵۷‬رسيد و شاخص تابلوي فرعي با ‪ ۱۴۵/۲۸‬واحد افزايش در پايان معاملات روي عدد ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۹۵۱‬متوقف شد.

شاخص صنعت نيز با ‪ ۵۶/۴۵‬واحد افزايش عدد هشت هزار و ‪ ۳۰۶‬را تجربه كرد.

امروز كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با ‪ ۲۲‬ميليون و ‪ ۷۱۱‬هزار سهم بيشترين متقاضيان خريد را به خود اختصاص داد ضمن آنكه فولادخوزستان با سه ميليون و ‪ ۸۵۶‬هزار سهم، سيمان فارس و خوزستان با سه ميليون و ‪ ۸۳۳‬هزار سهم، سيمان سپاهان با ‪ ۲‬ميليون و ‪ ۶۹۷‬هزار سهم، سايپا با ‪ ۲‬ميليون و ‪۹۱۲‬ هزار سهم، سيمان تهران با يك ميليون و ‪ ۲۲۱‬هزار سهم، كنتورسازي ايران با يك ميليون و ‪ ۹۷۶‬هزار سهم، رايان سايپا با يك ميليون و ‪ ۳۰۷‬هزار سهم، سرمايه‌گذاري ساختمان ايران با ‪ ۷۷۴‬هزار سهم و سخت آژند با ‪ ۸۸۱‬هزار سهم بيشترين متقاضي خريد را داشتند.

در مقابل سرمايه‌گذاري بوعلي با چهار ميليون و ‪ ۳۲۹‬هزار سهم در صدر جدول بهترين تقاضاهاي فروش قرار گرفت و ايران ترانسفو با ‪ ۵۷۷‬هزار سهم، صنايع كاغذسازي كاوه با ‪ ۲۴۲‬هزار سهم، خدمات انفورماتيك بابيش از ‪۱۹۰‬ هزار سهم، سيمان بهبهان با ‪ ۱۲۰‬هزار سهم، سرمايه
گذاري پتروشيمي با يك ميليون و ‪ ۵۸۰‬هزار سهم، پتروشيمي اراك با ‪ ۲۲۵‬هزار سهم، نفت پارس با ‪ ۱۶۵‬هزار سهم و مجتمع صنعتي آرتاويل تاير با ‪ ۲۱۴‬هزار سهم بيشترين متقاضي فروش را در بازار به خود اختصاص دادند.

امروز فولاد مباركه اصفهان با ‪ ۶۴/۵۱‬واحد، سيمان فارس وخوزستان با ‪۵/۵۱‬ واحد، كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با ‪۱/۸۱‬واحد و سنگ آهن گل گهر با ‪ ۱/۵۷‬واحد بيشترين تاثير مثبت را بر روند شاخص داشتند و در مقابل سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات با ‪ ۲/۷۶‬واحد، سرمايه‌گذاري غدير با ‪ ۲/۴۵‬واحد و ملي صنايع مس ايران با ‪ ۲/۲۲‬واحد بيشترين تاثير منفي را بر روند شاخص داشت.

در معاملات امروز بازار، سهام فولاد مباركه اصفهان، سيمان دشتستان، سيمان شمال، آذريت
، معدني دماوند، مهندسي نصيرماشين، كنتورسازي ايران، سيمان دورود، سيمان فارس و خوزستان و سرمايه‌گذاري ساختمان ايران بيشترين افزايش قيمت را ميان ساير شركتهاي بورسي تجربه كردند.

در مقابل داملران، حق تقدم بانك اقتصادنوين، صنايع شيميايي ايران، داروسازي اسوه، ايران ترانسفو، گروه صنعتي سديد، گسترش صنايع و خدمات كشاورزي، قند شيرين خراسان، سرمايه‌گذاري صنعت و معدن و توليدي گرانيت بهسرام بيشترين كاهش قيمت را داشتند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن