تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816183611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای خوش مسکنی برای کارگران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خبرهای خوش مسکنی برای کارگران




سال گذشته 1874 نفر در محیط کار جان باختند، پیگیری مسکن اجتماعی در جلسه با آخوندی، معرفی مشمولان با وزارت رفاه است و انتشار "اوراق حق تقدم" دریافت وام توسط صندوق کارآفرینی امید، گزیده ای از اخبار این هفته تعاون و کار بود.





خبرگزاری تسنیم: سال گذشته 1874 نفر در محیط کار جان باختند، پیگیری مسکن اجتماعی در جلسه با آخوندی، معرفی مشمولان با وزارت رفاه است و انتشار "اوراق حق تقدم" دریافت وام توسط صندوق کارآفرینی امید، گزیده ای از اخبار این هفته تعاون و کار بود.

یکی از اخبار مهم این هفته تعاون و کار از سوی نورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام شد. مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از انتشار "اوراق حق تقدم" توسط صندوق متبوع خود خبر داد و خاطرنشان کرد: دارندگان این اوراق از اولویت دریافت تسهیلات صندوق برخوردار می شوند.

خبر بعدی از سوی امید شنعه، مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران بود. وی از افتتاح فاز جدید عرضه کالای ایرانی در پارک ارم خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری 4 بازار محصولات ایرانی در نیمه دوم سال را داریم.

شنعه با بیان اینکه عمده محصولات عرضه شده در این بازار، پوشاک،کیف،‌کفش، صنایع دستی و مواد غذایی و لوازم التحریر است، گفت: متأسفانه بخشی از لوازم التحریر موجود در بازار خارجی است. بخش نوشت‌افزار در کشور سروسامان ندارد و با وجود تولید داخلی هنوز درصدی از نوشت‌افزارها به لوازم التحریر خارجی اختصاص دارد که ضرورت حمایت سازمان های دولتی را می طلبد.

 اعلام میزان عیدی امسال کارگران از 1.4 تا 2.1 میلیون تومان، خبر بعدی حوزه تعاون و کار بود؛ عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر اساس قانون کار تعیین می‌شود. براین اساس حداقل دستمزد کارگران 712هزار تومان بوده که طبق قانون حداقل عیدی دو برابر حقوق پایه یعنی 1 میلیون و 424 هزار تومان و حداکثر آن 2 میلیون و 137 هزار تومان خواهد بود.

 خبر بعدی مربوط به پیگیری مسکن اجتماعی در جلسه ربیعی با آخوندی و معرفی مشمولان از سوی وزارت رفاه بود.

علی ربیعی درباره آخرین وضعیت مسکن اجتماعی یا همان مسکن امید کارگران گفت: در حوزه مسکن اقدامات زیادی در دولت تدبیر انجام شده است؛ به‌طور مثال حدود 465 هزار و 323 واحد از واحدهای مسکونی با کمک حوزه تعاون در اجرای پروژه‌های مسکن مهر و متعارف طی دولت یازدهم تحویل داده شد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به تازگی جلسه‌ای را با وزارت راه و شهرسازی برگزار کردیم گفت: تسهیلات مسکن اجتماعی به دهک‌های پایین جامعه پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین حمایت و توانمندسازی خانوارهای نیازمند با تأمین مسکن به تعداد 26 هزار واحد و تأمین مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به تعداد 42هزار و 881 نفر را در دستور کار داشته ایم.

عدم‌ذکر افزایش 20هزار تومانی حق مسکن کارگران در بخشنامه مزدی 94 این بهانه را به دست مسئولان داده که اعلام کنند: مگر قرار است "حق مسکن افزایش یابد؟"همین موجب شده تا ابهام برای اجرایی شدن این مصوبه بیشتر از قبل شود.

خبر دیگر از سوی سید حسن هفده‌تن، معاون روابط کار اعلام شد که با اشاره به اینکه حدود 90 درصد حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی و صنعتی فاقد کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار رخ می‌دهد، گفت: میانگین فوت ناشی از کار سال گذشته 5 نفر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تنها 4درصد نیروی کار آموزش ایمنی را فرا گرفته اند افزود: حل مشکلات ریشه ای حوادث ناشی از کار یکی از برنامه‌های اصلی وزارت کار است. نیروی کار باید بداند در محیط کار در میدان جنگ است و بداند چه کاری باید انجام دهد تا از رفتار پرخطر خود را محافظت کند.






تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن