تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814005316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم مصریان از بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خشم مصریان از بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی + عکس


مردم مصر با واکنش نسبت به بازگشایی سفارت رژیم اشغالگر قدس خشم و انزجارشان نسبت به این تصمیم السیسی، رییس جمهور مصر را به نمایش گذاشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، واکنش مردم مصر از زمان تصمیم رئیس جمهور مصر به بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره با خشم و انتقاد همراه بوده است.


مردم مصر بازگشایی سفارت رژیم اشغالگر قدس را نشان دهنده افزایش همکاری میان مصر و «اسرائیل» توصیف می کنند.



یکی از شهروندان مصری با انتقاد از این اقدام دولت گفت: این چه کاری است که دولت انجام می دهد. مقامات ما سفارت رژیمی در مصر را بازگشایی کرده اند که مرزها و حقوق فلسطینیان را نقض می کند. این باورکردنی نیست.


یکی دیگر از تظاهرکنندگان با ابراز تنفر از بازگشایی سفارت صهیونیستی در مصر گفت: به جای آنکه با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند، سفارت این رژیم را بازگشایی می کنند. حمایت از رژیم صهیونیستی بی توجهی به حقوق فلسطینیان است.


مصر و اسرائیل به طور رسمی با امضای پیمان سازش در سال 1979 در صلح با یکدیگر به سر می برند؛ با این حال مخالفت های شدید مردم مصر با رژیم صهیونیستی همچنان باقی است.


دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن