تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813182845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از 142 واحد مسکن خیرساز در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران خبر داد: بهره برداری از 142 واحد مسکن خیرساز در شیراز خبرگزاری پانا مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران گفت: ۱۴۲ واحد مسکن خیر ساز در شیراز افتتاح می‌شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت 09:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، كیومرث سلگی در دیدار با مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان فارس، گفت: احداث شش هزار و ۷۷ واحد مسكونی شهری و دو هزار و ۶۰۰ واحد مسكونی روستایی توسط خیرین در حال احداث است.
وی ادامه داد: از این تعداد ۵۰۰ واحد در حوزه شهری و ۱۴۰ واحد در حوزه روستایی توسط خیرین مسكن‌ساز فارس در حال احداث است.
سلگی تصریح کرد: در سطح کشور حدود ۱۵۰شهرستان دارای انجمن خیرین مسکن‌ساز و هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا مسکن محرومین است.
مدیرکل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور بابیان اینکه در این مجموعه یک هزار و ۵۰۰ نفر اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا به‌طور افتخاری کار می‌کنند، افزود: باوجوداین شبکه افتخاری، با کمک دولت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی ساخت حدود ۳۰ هزار واحد مسكونی در كشور اجرایی شده و از این تعداد ۱۵ هزار واحد تکمیل‌شده است.
وی بابیان اینكه از تعداد كل واحدهای مسكونی در حال احداث توسط بنیاد مسكن، حدود هشت هزار واحد تا پایان امسال تكمیل خواهد شد، گفت: برای هفت هزار واحد باقیمانده برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اولیه كار انجام‌شده است.
سلگی تصریح کرد: در استان فارس با تلاش خوب انجمن خیرین مسکن‌ساز و هیئت‌مدیره، حدود هزار و ۲۷۰ واحد مسكونی احداث‌شده یا در حال احداث است.
وی همچنین از بهره‌برداری ۱۴۲ واحد مسکونی خیر ساز در شهر جدید صدرا طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در استان فارس مشاركت خوبی بین موسسه‌های خیریه وجود دارد كه باعث هم‌افزایی در این بخش می‌شود.
مدیرعامل انجمن خیرین مسكن‌ساز یادآور شد: بحث تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل دو فرزند معلول در سطح کشور در دستور کار قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن